صفحه اصلی / استان ها / گلستان / ارجاع ۱۷ میلیارد تومان تخلف به تعزیرات حکومتی گلستان
ارجاع ۱۷ میلیارد تومان تخلف به تعزیرات حکومتی گلستان

ارجاع ۱۷ میلیارد تومان تخلف به تعزیرات حکومتی گلستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از 16 تیرماه تاکنون بالغ بر 341 پرونده تخلف در بخش های اقتصادی به ارزش 17 میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فروشگاه

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی اصغر اصغری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۶ تیرماه سالجاری طرح تشدید نظارت ها را با همکاری پلیس، مرکز بهداشت، میراث فرهنگی، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی استان آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در این مدت بازرسان در دو نوبت صبح و عصر تا ساعت ۸ شب مشغول به فعالیت هستند. اپراتور سامانه ۱۲۴ به صورت ۲۴ ساعته گزارش های مردمی را دریافت می کند.

اصغری خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح تشدید بر نظارت ها تاکنون مردم ۴۱۶ بار با سامانه ۱۲۴ تماس گرفتند که ۳۴۵ مورد مربوط به بخش کالا و ۷۱ مورد مربوط به خدمات بود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: بخش خواربار، لبنیات، نان، مواد پرتئینی از قبیل مرغ و تخم مرغ و گوشت، عدم دسترسی به سیلندرهای گاز مایع، ‌سبزیجات و برخی مصالح ساختمانی بیشترین مواردی بود که توسط مردم به این سامانه گزارش شد.

وی با بیان این‌که در طول ۴۰ سال انقلاب هر جا که مردم مشارکت داشتند،‌ از پس مشکلات بر آمدیم، تصریح کرد: از ماه های اخیر که نوسانات طلا و ارز در سطح کشور ایجاد شد، سامانه ۱۲۴ را تقویت کردیم. از ظرفیت تشکل های مدنی نیز کمک گرفتیم تا چتر نظارتی را گسترده تر کنیم.

اصغری خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم با تقویت نظارت ها جلوی تخلفات را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیریم. در این راستا از ۱۶ تیرماه تاکنون تعداد ۷۹۵۸ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفت که بالغ بر ۳۴۱ پرونده تخلف به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: به مردم اطمینان می دهیم، گزارش هایی که به سامانه ۱۲۴ ارسال می شود را در مدت کمتر از ۷۲ ساعت رسیدگی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.