صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / نوعروسانی که دیگر طلا نمی‌خرند
نوعروسانی که دیگر طلا نمی‌خرند

گزارش ایسنای خراسان جنوبی از بازار طلا؛

نوعروسانی که دیگر طلا نمی‌خرند

این‌روزها بازار طلا که تا چند سال پیش محل گذر و خرید نوعروسان برای تهیه حلقه و سرویس طلای ازدواجشان بود، بی رونق شده و در بی ثباتی و افزایش عجیب نرخ طلا، مشتریان و تقاضای آن‌ها در بازار کاهش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز اظهار کرد: در چند روز اخیر طلا ارزان تر شده است، اما باز هم طلا گران شده است.

وی با بیان اینکه قیمت طلا افزایش بسیاری در مدت کوتاه داشته است، افزود: اگر بازار آرامش داشته باشد به نفع طلافروشان است، چرا که خرید و فروش آسان‌تر می‌شود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر بیرجند بیان کرد: در حال حاضر خرید صفر شده و قدرت خرید مردم پایین آمده است.

آصف با بیان اینکه خرید طلا در حال حاضر از سبد خانوار حذف شده است، تصریح کرد: رشد فزاینده طلا مردم را وسوسه به خرید سکه کرده و این امر بازار طلا را ملتهب تر کرده است.

وی با اشاره به رکود بازار، اظهار کرد: خرید و فروش خواسته طلافروشان است و این افزایش قیمت، کار طلافروشان را راکد کرده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر بیرجند با اشاره به رکود کار طلافروشان، یادآور شد: ثابت شدن قیمت‌ها یکی از راه‌های برون رفت از این موضوع است، چرا که رکود بازار به نفع مردم و طلافروشان نیست.

درشرایطی که بازار سکه و طلا با نوسانات شدید قیمتی مواجه می‌شود به‌طور معمول برخی از مردم برای کسب سود یا حفظ ارزش دارایی‌های خود برای خرید سکه و طلا اقدام می‌کنند، این درحالی است که هیچ ضمانتی برای اینکه خریداران طلا و سکه در آینده به سود برسند وجود ندارد و درصورتی که وضعیت تغییر کند به‌طور قطع آنها متضرر خواهند شد.

گزارش از زهرا حمیدی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.