صفحه اصلی / استان ها / گلستان / اضافه شدن ۲۵۰ دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت گلستان

اضافه شدن ۲۵۰ دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت گلستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تعداد 250 کمباین جدید در سال حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی به متقاضیان پس از طی مراحل قانونی واگذار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر «مختار مهاجر» اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان برداشت و کاهش ضایعات برداشت، تاکنون ۱۶۷ پرونده خرید کمباین جدید در سطح استان تشکیل شده که پس از بررسی در کارگروه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان، واجدین شرایط برای دریافت مراحل بعدی و دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی، پست بانک، بانک کارآفرین و توسعه تعاون معرفی شدند.

وی افزود: تاکنون ۷۷ مورد واریز وجه صورت گرفته و ۵۵ دستگاه از کمباین ها تحویل کشاورزان شد. تعداد ۴ دستگاه نیز طی هفته جاری تحویل داده خواهد شد و ۱۸ دستگاه نیز در نوبت تحویل است.

مهاجر تصریح کرد: به متقاضیان خرید کمباین تولید داخل، از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مناطق مرزی تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و سایر مناطق ۶ درصد پرداخت می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند درخواست های خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان رتبه اول خرید کمباین را به خود اختصاص داده است و به لحاظ تعداد کمباین نیز جایگاه دوم کشور را داراست.

مهاجر یادآور شد: قیمت کمباین‌های تولید داخل نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده متقاضی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.