صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / تائید ارائه مدرک تحصیلی خارجی ضیایی برای ثبت نام در انتخابات والیبال
تائید ارائه مدرک تحصیلی خارجی ضیایی برای ثبت نام در انتخابات والیبال

تائید ارائه مدرک تحصیلی خارجی ضیایی برای ثبت نام در انتخابات والیبال

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: تمامی اسناد نامزدهای ثبت نامی در انتخابات در پاکتی در بسته به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شد.

احمد ضیایی

محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال در گفت و گو با ایسنا، درباره حواشی مربوط به مدرک احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال که به گفته خودش نیز مورد قبول وزارت علوم نبوده و اینکه آیا با همین مدرک در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال شرکت کرده است، گفت: تمامی اسناد نامزدهای ثبت نامی در انتخابات در پاکتی در بسته به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود اما یادم هست که ضیایی مدرک دکترا از یک دانشگاه خارجی که یادم نمی آید آمریکایی بود یا خیر ارائه کرد.

وی افزود: هر چه بود پاکت مدارک را به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم.

دبیر سابق فدراسیون والیبال تاکید کرد: از اینکه ضیایی مدرکی از یک دانشگاه خارجی ارائه کرد مطمئنم اما آن مدارک را در پاکت به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم و الان اطلاعات بیشتری درباره‌اش ندارم.

 در حالی که اخیراً شایبه‌هایی درباره بی اعتبار بودن مدرک تحصیلی رئیس فدراسیون والیبال منتشر شده است، او در خصوص مطالب مطرح شده درباره مدرک تحصیلی خود گفت : من هیچگاه از مدرک تحصیلی دکترا استفاده نکرده ام؛ به دلیل اینکه این مدرک مورد تایید وزارت محترم علوم نبوده است. من حتی زمانیکه در دولت حضور داشته ام از مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران استفاده کرده و با همین مدرک بازنشست شده ام.

او در ادامه افزود: ضمنا بنده برای تکمیل مدارک خود در وزارت محترم ورزش و جوانان نیز از مدرک کارشناسی ارشد استفاده کرده ام. در ثبت نام انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز برای ارائه مدارک گواهی کارشناسی خود را ارائه داده ام. تمام مستندات این ادعا در وزارت محترم ورزش و جوانان و سایر نهادها موجود است و در صورت صلاحدید می توانند تمام مدارک ارائه شده از سوی بنده را استعلام و منتشر نمایند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.