صفحه اصلی / استان ها / همدان / مردم همدان رغبتی به خرید طلای ساخته شده ندارند
مردم همدان رغبتی به خرید طلای ساخته شده ندارند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان:

مردم همدان رغبتی به خرید طلای ساخته شده ندارند

‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان با اشاره به نوسانات 20 هزار تومانی بازار طلا و سکه‌ گفت: با توجه به شرایط موجود در بازار مردم علاقه و رغبتی به خرید طلای ساخته شده ندارند و بیشتر تمایل آنها برای فروش است.

طلا

مهدی غلامی در گفت‌و ‌‌‌گو با ایسنا، ‌اظهارکرد:  با توجه به متغییر بودن قیمت دلار شاهد تغییر و نوسانات در بازارطلاوسکه نیز هستیم به‌طوریکه در اولین ساعات روز گذشته قیمت طلا به ۳۳۰ هزار تومان بوده که در آخرین ساعات به ۲۹۸هزار تومان رسید و امروز طلا ‌با قیمت ۳۰۶هزار تومان معامله می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بازار سکه نیز نوسان وجود دارد، تصریح کرد: این نوسانات در بازار سکه نیز وجود دارد، به طوری‌که دیروزدر ساعات اولیه سکه با مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان  و در آخرین ساعات با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به فروش رسید.

غلامی با اشاره به تأثیر مستقیم نرخ دلار بر بازار سکه و طلا گفت: اولین تأثیر نوسانات  دلار در بازار سکه و طلا مشخص می‌شود و تنها راه برای به ثبات رساندن بازار طلا و سکه، مهار تزلزل در بازار ارز است.

رئیس اتحادیه طلاو جواهر استان درمورد پیش‌بینی بازار سکه و طلا بیان کرد: اولین  تأثیر افزایش نرخ دلار در بازار طلاوسکه مشاهده می‌شود به همین دلیل با وجود افزایش قیمت دلار باید شاهد افزایش قیمت طلا و سکه و نوسانات موجود در بازار باشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.