صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مسئولین برای بهبود شرایط اقتصادی سرعت عمل بیشتری داشته باشند

سرخو:

مسئولین برای بهبود شرایط اقتصادی سرعت عمل بیشتری داشته باشند

یک عضو حزب اسلامی کار گفت: مردم قهرمانانه ایستاده‌اند، شرایط بد فعلی دائمی نخواهد بود، دولت تلاش‌های خوبی انجام داده تا نیازهای اساسی مردم مانند آب، برق، گاز و منابع غذایی تامین شود اما مسئولین باید سرعت بیشتری به فعالیت‌های اقتصادیشان بدهند.

محسن سرخو عضو شورای شهر

محسن سرخو  در ارتباط با ضرورت تلاش مسئولین برای بهبود شرایط اقتصادی مردم، اظهار کرد: در شرایط فعلی که ترامپ در آمریکا با بدعهدی از پیمان چندجانبه برجام خارج شده و تلاش می‌کند تا تحریم‌های جدیدی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران وضع و تحمیل کند، یکی از اقداماتی که ما در داخل کشور می‌توانیم انجام دهیم این است که همه جریان‌های سیاسی را ترغیب کنیم تا بحث‌هایی حول گفتمان ملی برای حفظ دستاوردهای نظام و منافع همگان شکل دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،وی ادامه داد: همه باید در هر نهاد و سمتی که هستند بسیج شوند تا منافع کشور را حفظ کنند و برای مطالبات مردم قدم بردارند. خوشبختانه گفتمان آقای رییس‌جمهور و بعضی از مسئولین دیگر کشور حاکی از این است که وحدت ملی دست یافتنی است.

سرخو خاطرنشان کرد: همه جناح‌ها و شخصیت‌ها می‌توانند در راستای وحدت ملی و بهبود شرایط مردم حرکت کنند. خواست مردم هم این است که مسئولین و دستگاه‌های مختلف در تمام قوا حداکثر صرفه‌جویی را در هزینه‌ها به همراه بیاورند. مسئولین باید از هرگونه هزینه زاید جلوگیری کنند و شرایطی را در کشور به وجود بیاورند تا رفاه مردم دچار خدشه نشود.

وی افزود: این دوران سختی گذرا است و باید تلاش شود تا مایحتاج مردم و حداقل‌های مورد نیاز مردم نظیر آب، برق، گاز و مواد غذایی در اختیار همه قرار بگیرد که خوشبختانه تا الان دولت تمهیدات لازم را فراهم کرده است.

این عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مسئولین برای انجام امور اقتصادی نیاز به سرعت بیشتری دارند؛ در برخی مناطق کشور فشار بر روی مردم خیلی شدید است. قطع برق و آب برای مردم طاقت‌فرسا است. امیدوار هستیم تا با سرعت عمل بیشتر مسئولین این مشکلات حل و فصل شود.

وی افزود: مردم هم تا الان قهرمانانه پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند و معتقد هستند که باید از دستاوردهایی که به خاطرش شهید داده‌اند و جانبازان زیادی سلامتی‌شان را اهدا کردند، حفظ شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.