صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لوپتگی: نبود رونالدو برای رئال مادرید یک چالش است
لوپتگی: نبود رونالدو برای رئال مادرید یک چالش است

لوپتگی: نبود رونالدو برای رئال مادرید یک چالش است

سرمربی رئال مادرید جدایی ستاره پرتغالی را یک چالش عنوان کرد که تیمش می‌تواند از این قضیه بهترین استفاده ممکن را ببرد.

یولن لوپتگی

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از آس، یولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی برابر منچستریونایتد حاضر شد. قرار است تیمش در مسابقات قهرمانی بین‌المللی به مصاف این تیم انگلیسی برود. این نشست همچنین اولین حضور لوپتگی مقابل رسانه‌ها به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید است (به جز مراسم معارفه).

سرمربی اسپانیایی گفت‌: اکنون همه چیز به دو بخش تقسیم شده است و از کار، عملکرد و اشتیاق بازیکنان خوشحال و راضی هستیم. بازیکنان جوان زیادی در اختیار داریم که چنین ویژگی دارند. بازیکن آسیب دیده‌ای نداریم که این موضوع مهمی است.

لوپتگی در مورد جدایی کریستیانو رونالدو و نقش گرت بیل اظهار کرد: رونالدو یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. او علاقمندی‌اش به جدایی از مادرید را اعلام و باشگاه این مسیر را برایش هموار کرد. در مقابل، بیل می‌تواند در فصل پیش رو نقش مهمی داشته باشد. او بازیکن خارق العاده‌ای است و بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. روی این موضوع کار خواهیم کرد.

او در مورد امضای قرارداد با یک بازیکن جدید گفت‌: زمانی که با مادرید قرارداد امضا کردم رونالدو هنوز به این تیم تعلق داشت اما خیلی زود اعلام کرد قصد جدایی دارد و این اتفاق تاثیرگذار بود. یک چالش بزرگ برای تیم خواهد بود. باید جنگنده‌تر حاضر شویم تا تمام عناوین را به دست آوریم. به بازیکنانی که در اختیار دارم شکی ندارم و از داشتن چنین تیمی خشنودم. مطمئن هستم برای تمام اهدافمان خواهیم جنگید. سعی می‌کنیم تیم بهتری شویم. اگر بازیکنی به تیم بپیوندد یا این اتفاق رخ ندهد من راضی خواهم بود.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: تاریخ رئال مادرید نشان می‌دهد این تیم همیشه برای کسب عناوین رقابت می‌کند و اکنون نیز شرایط این چنین است. می‌خواهیم شرایط را برای به دست آوردن موفقیت فراهم کنیم. تاریخ مادرید اجازه نمی‌دهد کاری غیر از این انجام دهیم.

لوپتگی در مورد وضعیت تیم مقابل منچستریونایتد گفت‌: از همه مهم‌تر آمادگی برای فصل جدید است. همچنین باید انتظارات را فراموش نکنیم چون بازی دوستانه برای مادرید وجود ندارد. زمان کمی برای آمادگی داشتیم اما حریف تاکنون چهار بازی انجام داده است. سعی خواهیم کرد در بالاترین سطح خود ظاهر شویم و بازیکنی آسیب نبیند. همچنین کمی خود را برای سوپر جام اروپا آماده کنیم چون نخستین بازی رسمی ما در فصل پیش رو است.

سرمربی اسپانیایی درباره بازیکنان تیمش اظهار کرد: بیل و کریم بنزما در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارند و از چنین شرایطی خوشحالم. آنها و دیگر بازیکنان با تعهد و اشتیاق در تیم حضور دارند. همه فرصت داریم تا بدون یک بازیکن مهم در این فصل به رقابت بپردازیم. با کیلور ناواس صحبت کردم و از داشتنش خشنودم. حرف دیگری درباره او ندارم. او مدت‌هاست در تیم تعیین کننده بود. می‌خواهیم از این روند در تیم لذت ببریم. بیل از بودن در مادرید خشنود است. او می‌خواهد بماند و از این فرصت بهره ببرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.