صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / اولین تصاویر زنده از پرچم دار آینده هواوی منتشر شد
اولین تصاویر زنده از پرچم دار آینده هواوی منتشر شد

اولین تصاویر زنده از پرچم دار آینده هواوی منتشر شد

هواوی که در سال گذشته تصمیم گرفت به جای سری پی ۱۱ گوشی هوشمند پی ۲۰ را روانه بازار کند این بار نیز قصد دارد سری میت خود را به جای میت ۱۱ با نام میت ۲۰ روانه بازار فروش کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، تصاویری زنده از پرچم دار سال آینده سری میت منتشر شد . هواوی که در سال گذشته تصمیم گرفت به جای سری پی ۱۱ گوشی هوشمند پی ۲۰ را روانه بازار کند این بار نیز قصد دارد سری میت خود را به جای میت ۱۱ با نام میت ۲۰ روانه بازار فروش کند. فبلتی که از قدرتمند ترین قطعات کمپانی چینی هواوی و شرکای آن ساخته خواهد شد . این تصویر اطلاعات زیادی را به کاربران نمی دهد اما می تواند برخی از ویژگی ها را حدس زد. میت ۲۰ پرو در سال جاری رقیب گوشی قدرتمند نوت۹ که به زودی معرفی می شود خواهد بود.

این تصویر در چین منتشر شده است و قاب گوشی موبایل را نشان می دهد. با توجه به این تصویر می توان انتظار داشت که هواوی قصد ساخت گوشی تمام صفحه را ندارد اما پرچم دار جدید این کمپانی با نسبت صفحه نمایش به بدنه ی مناسبی روانه بازار خواهد شد و در برخی از موارد نیز نزدیک به پرچم دار فعلی این برند یعنی پی ۲۰ پرو نزدیک خواهد بود. هواوی در ماه آینده پردازنده جدید خود را رونمایی می کند در نتیجه بدون شک باید شاهد حضور کایرین ۹۸۰ در این گوشی هوشمند و پرچم دار آینده سری میت هواوی باشیم.

پیش بینی می شود نسخه جدید این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۷۵۰ دلار روانه بازار شود که با توجه به امکانات میت ۱۰ پرو به نظر بسیار خرید منتطقی خواهد بود با این وجود باید منتظر خبر های رسمی از این کمپانی چینی باشیم. میت ۲۰ هنوز مشخص نیست که از چند لنز برای دوربین اصلی استقاده خواهد کرد اما نسخه پرو این گوشی هوشمند به احتمال زیاد شامل سه لنز خواهد بود که لنز اصلی آن ۴۲ مگاپیکسل خواهد بود. هواوی قصد دارد در بخش دوربین بتواند رقابت جالبی را با کمپانی سونی در این بخش رقم بزند. همچنین در قاب پشتی این گوشی هوشمند اثری از حسگر اثر انگشت نخواهد بود و باید شاهد حضور این حسگر در بخش جلو و یا داخل صفحه نمایش باشیم که تغییر جالبی در مقایسه با نسخه فعلی خواهد بود

دیگر پیش بینی که از این پرچم دار می توان داشت حضور شارژ سریع ۴۰ واتی برای باتری این فبلت است که حداقل برای آن از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می کند و فناوری GPU Turbo نیز در آن استفاده خواهد شد. البته تمام این موارد در حد شایعه است و هنوز این کمپانی چینی خبری را در مورد پرچم دار آینده خود هیچ صحبت رسمی انجام نداده است.

در حال حاضر سری میت با چهار مدل در بازار جهانی وجود دارد که شامل میان رده میت ۱۰ لایت ، میت ۱۰ ، میت ۱۰ پرو و نسخه پورش دیزاین است که رده قیمت بسیار زیادی را شامل می شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.