صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سجادی: آمادگی لازم را برای حضور در بازیهای آسیایی داریم/ از رییس جمهور سپاسگزارم
سجادی: آمادگی لازم را برای حضور در بازیهای آسیایی داریم/ از رییس جمهور سپاسگزارم

سجادی: آمادگی لازم را برای حضور در بازیهای آسیایی داریم/ از رییس جمهور سپاسگزارم

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: تمام برنامه ها برای اعزام انجام شده و آمادگی لازم را برای حضور در جاکارتا داریم.

نصراله سجادی

به گزارش کسب و کار نیوز، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در مراسم بدرقه ورزشکاران اظهار کرد: از ۱۸ ماه قبل ستاد بازی های المپیک آسیایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ها تشکیل شد. یک هفته در میان جلسه تشکیل دادیم. تلاش بر این بود که با حوصله و برنامه ریزی دقیق جلسات کارشناسی را برای اعزام دنبال کنیم و ۳۸ فدراسیون انتخاب شدند. به دلیل گسترگی جعرافیایی میزبان مسابقات و تعداد بالای ورزشکاران ما این دوره شرایط ویژه ای دارد.

سجادی خاطرنشان کرد: تعداد کل ورزشکاران ۳۷۹ نفر است که ۹۷ نفر بانوان هستند. ۱۹۳ نفر مربیان و کادر فنی هستند. ۴۳ خبرنگار و ۲۹ رئیس فدراسیون در این بازی ها حضور خواهند داشت‌. من به ریز برنامه ها نمی‌پردازم و فقط اشاره می‌کنم که چکاپ پزشکی از همه اردونشینان انجام شده است. ما در حدود ۴۸۱ نفر هستیم که کار خیلی خوبی است که پرونده پزشکی تشکیل دادیم.

وی افزود: از پنج ماه قبل فدراسیون ها می توانستند چند برابر ظرفیت ثبت نام کنند. با هماهنگی هایی  که انجام شد کلیه تجهیزات و وسایل تهیه شده و تحویل سرپرستان می شود. کلیه بلیط ها تهیه شده است و با توجه به تاکید هیات دولت با هواپیمای داخلی به کوالالامپور و از آنجا به جاکارتا و پالمبانگ می‌رویم.

سجادی تاکید کرد: یکی دو رشته ما در خارج اردو داشتند ولی به صورت رسمی سایر تیم ها از هفته های آینده اعزام می شوند. تیم ها در ۲۴ گروه پروازی رفت و ۱۹ گروه برگشت اعزام می شوند و برمی گردند. بین ۳ تا ۵ روز تیم ها اعزام می شوند. امیدوار هستیم مشکلی پیش نیاید. همه موارد مربوط به اعزام تا امروز انجام شده است.

سرپرست کاروان یادآور شد: اگر همدلی بین کاروان و فدراسیون ها و کمیته و وزارت نبود ممکن نبود بزرگترین کاروان ایران اعزام شود. یک کاروان بسیار آبرومند داریم و تلاش شده با یک کاروان خوب شرکت کنیم. ورزشکاران ما بسیار با انگیزه کار کردند و حتما با یک انگیزه بالا در این بازی ها شرکت می کنند. حتما شور و انگیزه کاروان بیشتر خواهد بود. امیدواریم افتخار آفرین باشیم و شور و هیجان مثبت در کشور ایجاد کنیم. از دولت برای تامین مسائل ارزی و ریالی و حمایت های شخص رییس جمهور سپاسگزارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.