صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کرانچار: باید از تجربه بازی های آسیایی برای المپیک کمک بگیریم

کرانچار: باید از تجربه بازی های آسیایی برای المپیک کمک بگیریم

سرمربی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید ایران تمام تلاشش را می کند تا با استفاده از توانایی خود بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کند.

زلاتکو کرانچار

به گزارش کسب و کار نیوز، در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی که امروز در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اول اینکه باید بگویم برگزاری این مراسم برای تشویق ورزشکاران خیلی خوب است. من مطمئن هستم که این علاقه به جامعه ورزش را نشان می‌دهد. تیم ملی امید ایران تمام تلاشش را می کند تا با استفاده از توانایی خود بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کند. در کنار آن باید ما از تجربه‌ اندوزی برای المپیک پیش‌رو کمک بگیریم.
او با اشاره به اینکه اوضاع تیم امید خوب است، گفت: اوضاع تیم امید بسیار خوب است و ما موفق شدیم بازیکنان منتخب را معرفی کنیم. مطمئن هستم بچه‌ها با روحیه بالایی به چین می‌روند تا پیش از حضور در بازی‌های آسیایی یک دیدار تدارکاتی با چینی‌ها داشته باشند و با یک روحیه بسیار بالا کارمان را در اندونزی شروع کنیم.
سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه‌ها با تیم امید همکاری کردند یا خیر، گفت: فقط فکر می‌کنم تیم نساجی نتوانست یک بازیکن را به ما بدهد اما تیم‌های دیگر کمال همکاری را داشتند. بازیکنان ما با کیفیت خوبی در کنار هم قرار دارند و مشکلی ندارند.
او درباره چهار دیدار تدارکاتی که تیم امید داشته گفت: چهار دیدار تدارکاتی داشتیم. دو مسابقه بین‌المللی خوب هم در عراق پشت‌سر گذاشتیم و واقعا بازیکنان خوبی داشتند اما بازیکنان ما شانه به شانه آنها بازی کردند. هرچند دیدار اول را واگذار کردیم اما در بازی دوم قاطعانه برنده شدیم. امیدوارم در اندونزی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.