صفحه اصلی / استان ها / کرمان / راه‌اندازی کمپین نذر آب در کرمان
راه‌اندازی کمپین نذر آب در کرمان

راه‌اندازی کمپین نذر آب در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از راه اندازی کمپین نذر آب همزمان با سراسر کشور از اوایل مرداد ماه جاری در استان کرمان خبر داد.

آب معدنی

به گزارش کسب و کار نیوز، “رضا فلاح” با اعلام این خبر گفت: این طرح در سراسر کشور به منظور تامین بخشی از مشکلات  سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در تامین آب آنها راه اندازی شده است.

وی افزود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۶۶۶۶ نزد بانک ملت، رفاه، صادرات، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک واریز کنند.

فلاح تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال عدد چهار به شماره ۲۰۹۹۹۹۹ روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب دیدگان از خشکسالی در استان‌های جنوب شرقی کنند.

وی گفت:استقرار صندوق های جمع آوری کمک های مردمی و دستگاه های پوز در مراکز و معابر پرتردد شهرهامساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه بهره‌گیری گسترده  از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرها، خبر گزاری‌ها و نشریات محلی از دیگر فعالیت‌هایی است که در این زمینه به اجرا در آمده است .

به گزارش کسب و کار نیوز؛ کمک‌های جمع آوری شده برای تهیه وخرید تانکر؛ لوله کشی آب و تمام کارهای که برای رفع خشکسالی و کمبود آب انجام می شوداستفاده می‌شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.