صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / دلیل تغییرات در لیست اعزامی به AVC کاپ چیست؟/میرزاجانپور باز هم خط خورد
دلیل تغییرات در لیست اعزامی به AVC کاپ چیست؟/میرزاجانپور باز هم خط خورد

دلیل تغییرات در لیست اعزامی به AVC کاپ چیست؟/میرزاجانپور باز هم خط خورد

در حالی که نام جواد کریمی در لیست اولیه تیم اعزامی به AVC کاپ نبود، اما در لیست نهایی این پاسور به تیم ملی اضافه شد.

دیدار والیبال ایران با چین

به گزارش کسب و کار نیوز، فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ خبر اعلام لیست ۱۴ نفره تیم ملی اعزامی به AVC کاپ را منتشر کرد.

در ۱۲ تیر  ۱۳۹۷ یعنی کمتر از یک ماه قبل فدراسیون والیبال در خبری لیستی ۱۹ نفره از بازیکنان اعزامی به AVC کاپ را منتشر کرد که در آن لیست نامی از جواد کریمی پاسور جوان والیبال ایران دیده نمی‌شد اما در اقدامی عجیب در لیست جدید اسم کریمی وجود دارد!

این جایگزینی هرچند در نوع خود جالب توجه است اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که کریمی پاسور است اما در بین ۵ بازیکنی که خط خورده‌اند دو بازیکن پشت خط زن هستند، یک بازیکن دریافت کننده قدرتی، یک بازیکن سرعتی‌زن و دیگری لیبرو.

حال باید این سوال را پرسید که چرا با وجود عدم خط خوردن پاسور دیگر این بازیکن نیز به تیم اضافه شده است تا تیم ملی عملا با سه پاسور به مسابقات برود.

از سوی دیگر باز هم شاهد خط خوردن مجتبی میرزاجانپور از لیست اعزامی به AVC کاپ هستیم.  این بازیکن که تا پیش از عید در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و عموماً ترکیب اصلی تیم ملی بود، حال در تورنمنت‌های مختلف خط می‌خورد.

هرچند می‌توان خط خوردن رضا صفایی و رضا قرا را به علت سن بیشترشان نسبت به تیم جوانی که به رقابت‌ها می‌رود و یا خط خوردن حضرت‌پور و توخته را به دلیل همراهی با تیم ملی بزرگسالان توجیه کرد اما لااقل باید فدراسیون در مورد اضافه کردن یک بازیکن جدید به لیست توضیحی ارائه می‌داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.