صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم
باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم

وزیر اطلاعات:

باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم

وزیر اطلاعات گفت: رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را در امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند و ما نیز باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم.

محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه هیئت دولت

به گزارش کسب و کار نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین  سید محمد علوی در جلسه‌ی شورای اداری آذربایجان شرقی، نتیجه‌ی همکاری میان مسئولان را برقراری امنیت در این استان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت کنیم و بار مشکلات را از دوش آنان برداریم.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیات و روایات معصومین (ع)، عزت را در گرو همدلی دانست و افزود: وحدت مایه قدرت می شود و اگر بخواهیم از گردنه‌ها با موفقیت عبور کنیم نخستین لازمه‌ی آن باهم بودن و برادری است و در صورتی می‌توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به  نعمت امنیت، افزود: مردم ایران با مشاهده‌ی نا امنی‌ها در کشورهای منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره‌ی تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است را به خوبی درک می‌کنند.

علوی امنیت را زیرساخت تمامی عرصه‌ها دانست و گفت: پیش نیاز امور فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه گذاری امنیت است تا بتواند به خوبی و با سرعت پیشرفت کند.

وی اظهار کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با بکارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان و حتی مدیر امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.

علوی با بیان اینکه مردم شرایط سخت و دشوار جنگ تحمیلی را تحمل کردند و اکنون نیز شرایط سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده‌ی یک دلی و همدلی مسئولان این سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند و باید بدون منت به آنان خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن به ویژه آمریکا و ترامپ کاری از پیش نمی‌برد، گفت: در صورت بروز هر مشکلی، مردم در این شرایط نیز وارد عرصه می‌شوند و با دشمنان مبارزه خواهند کرد و پای نظام ایستاده‌اند.

وزیر اطلاعات گفت: ما توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را داریم که رشد و پیشرفت‌ها بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ها حاصل خواهد شد و به لطف خدا از تحریم‌ها و فشارهای دشمنان عبور خواهیم کرد و آن را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

وی افزود: باید با تعقل و پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی‌ها اراده‌ی خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را در امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند و ما نیز باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم.

وی در پایان از زحمات مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان تقدیر و مدیرکل جدید اداره کل استان آذربایجان شرقی را معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.