صفحه اصلی / استان ها / ایلام / مدیران در عین قانون‌مداری، ریسک‌پذیر باشند

استاندارایلام:

مدیران در عین قانون‌مداری، ریسک‌پذیر باشند

استاندار ایلام گفت: مدیران در عین پایبندی به قانون برای حل مشکلات مردم ریسک‌پذیر باشند و از اختیارات مدیریتی استفاده کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، «قاسم سلیمانی دشتکی» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: تحولات خوبی که در استان ایجاد شده و اعتبارات قابل توجهی در بخش‌های مختلف عمرانی علاوه بر بودجه‌های موجود جذب شده که می‌تواند برای اتمام پروژه‌های در دست اقدام استان بسیار حائز اهمیت باشد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت:  پیگیری‌های خوبی برای جذب اعتبارات نفت و گاز، راه‌ها و اعتبارات سفر ریاست جمهوری صورت گرفته است که افقی روشن را پیش روی توسعه استان ترسیم می‌کند.

وی به اعتبارات کمک‌های فنی- اعتباری اختصاص یافته به استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بخش که سهم استان ۲۰ درصد بوده اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان مصوب شده است که باید در یک کمیته تخصصی ساز و کار لازم برای جذب این اعتبارات درنظر گرفته شود و تصمیمات لازم در خصوص نحوه ی هزینه کرد آن اتخاذ شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر افزایش قدرت ریسک و تصمیم‌گیری دستگاه‌ها و مدیران گفت: دستگاه‌های اجرایی در جایی ممکن است تشخیص دهند که نیاز است اعتباراتی جا به جا شود اما ممکن است شائبه‌ی تخلف ایجاد شود و در این خصوص باید با راهکار مناسب قانونی و یا در هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی تصمیم لازم که به نفع مردم، استان و دولت باشد را بگیرند.

وی با تأکید بر این‌که باید تلاش شود مراحل قانونی جهت جا به جایی اعتبارات طی شود، تصریح کرد: در موقعیتی که نیاز به جا به جایی اعتبارات وجود دارد و اولویت استان و رفع مشکل مردم در دستور کار است، دستگاه‌ها می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم قانونی و یا در هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی نسبت به رفع مشکل اقدام کنند و تلاش کنند این جو روانی شکسته شده و قدرت ریسک و تصمیم‌گیری مدیران بالا رود.

در این نشست مشکلات شرکت آلامتو زاگرس، پروزه باغ پرندگان ایلام، شرکت امین سیلوی دره‌شهر بررسی و درباره ساماندهی خانه مسافرهای شهر مهران اظهار نظر شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.