صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رویداد «علوم داده و کارآفرینی» برگزار می شود

در پژوهشگاه دانش های بنیادی

رویداد «علوم داده و کارآفرینی» برگزار می شود

رویداد «علوم داده و کارآفرینی» در پژوهشگاه دانش های بنیادی شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پژوهشگاه دانش های بنیادی، در راستای برگزاری سلسله رویدادهای «علوم داده»، رویداد «علوم داده و کارآفرینی» در سوم و چهارم شهریور در محل پژوهشگاه برگزار می شود.

دکتر پژمان لطفی‌کامران، دبیر رویداد «علوم داده و کارآفرینی» گفت: با توجه به اهمیت علم داده و رشد روزافزون آن، پژوهشگاه دانشهای بنیادی از سال گذشته اقدام به برگزاری رویدادهای مرتبط با «علوم داده» کرده است که نمونه اخیر آن مدرسه تابستانی مقدماتی «علم داده» بود که در تیرماه سال جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروزه پرورش فارغ التحصیلان کارآفرین و توسعه شرکتهای دانش‌بنیان می تواند باعث ایجاد ثروت و رونق کسب و کار در جامعه شود، افزود: در رویداد «علوم داده و کارآفرینی» که با ظرفیت محدود۳۰ نفر برگزار می شود، به دنبال ارائه آموزش‌های پایه کارآفرینی از سوی اساتید و کارآفرینان ایرانی و خارجی هستیم.

عضو هیات‌علمی پژوهشگاه دانشهای بنیادی درباره برخی از سرفصلهای این رویداد گفت: «ایده سازی»، «راستی آزمائی مسئله»، «راستی آزمائی راهکار»، «آموزش ارائه در زمان کوتاه» از جمله سرفصلهای مطالبی است که در این رویداد دو روزه ارائه می شود و حاضران در قالب تیمهای حداکثر سه نفره به تمرین‌های عملی خواهند پرداخت.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.