صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / آخرین وضعیت آب شرب آبادان و خرمشهر

آخرین وضعیت آب شرب آبادان و خرمشهر

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به بهبود کیفیت آب رودخانه‌های کارون و بهمنشیر، گفت: وضعیت آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر با پایداری خط غدیر 2 و بهبود کیفی رودخانه‌ها در حال حاضر در وضعیت خوبی است.

آب شرب

مهرداد قنواتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر با پایداری خط غدیر۲ و همچنین بهبود کیفیت آب رودخانه‌های کارون و بهمنشیر در حال حاضر در وضعیت خوبی است.

وی افزود: در حال حاضر EC – شوری- آب در شهرهای آبادان و خرمشهر به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و وضعیتی که در ماه گذشته شهروندان این دو شهر با آن مواجه بودند، از بین رفته است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این‌که آب با کیفیت مناسبی در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر در حال توزیع است، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که برای این دو شهر داریم، شرایط و کیفیت آب در آبادان و خرمشهر بهتر نیز بشود.

قنواتی ادامه داد: در خرمشهر به صورت ۱۰۰ درصد مطلوبیت آب داریم. در آبادان نیز به صورت قابل قبولی وضعیت آب خوب است اما هنوز در حال تلاش هستیم تا وضعیت را بیشتر بهبود ببخشیم.

وی گفت: در شهرستان خرمشهر به همه اهدافی که مدنظر بود رسیدیم اما در آبادان به همه اهدافی که برای بهبود کیفیت آب مد نظر ما بود دست پیدا نکرده‌ایم و در تلاش هستیم تا به صورت ۱۰۰درصدی به اهداف مدنظر در آبادان برسیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌هایی که در حال انجام است، امیدواریم در آینده وضعیت آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر بهبود بیشتری نیز پیدا کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.