صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیلوا: قراردادم را با منچسترسیتی تمدید نمی‌کنم
سیلوا: قراردادم را با منچسترسیتی تمدید نمی‌کنم

سیلوا: قراردادم را با منچسترسیتی تمدید نمی‌کنم

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد.

داوید سیلوا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  اسکای اسپورت، داوید سیلوا بعد از وینسنت کمپانی،  هافبک اسپانیایی منچسترسیتی باتجربهترین بازیکن منچسترسیتی است و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو میبندد.

این بازیکن اسپانیایی ۳۴۶ بار با پیراهن منچسترسیتی به میدان رفته و توانسته سه بار قهرمانی در لیگ جزیره، سه بار قهرمانی در جام اتحادیه و یک بار قهرمانی در جام حذفی را هم به دست آورد.

سیلوا تا سال ۲۰۲۰ با سیتی قرارداد دارد و تاکید کرد که بعد از آن قراردادش را تمدید نمی‌کند. هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، گفت‌: بعد از پایان قراردادم با منچسترسیتی ۳۴ ساله میشوم و ترجیح می‌دهم که از تیم جدا شوم و برنامه‌ریزی  جدیدی داشته باشم.  در حال‌ حاضر نمی‌دانم چه برنامه‌ای خواهم داشت اما بدون شک در لیگ جزیره برای هیچ تیم دیگری به میدان نمی‌روم.

او ادامه‌ داد: هشت فصل برای منچسترسیتی به میدان رفته‌ام. روزهای خوبی را در تیم پشت سر گذاشته‌ام. مردم از دیدن‌ فوتبال ما لذت می‌برند و این بسیار خوشحال کننده است.

این هافبک اسپانیایی منچسترسیتی  در پایان صحبت‌های خود به  شانس های قهرمانی در فصل جاری اشاره کرد و  گفت‌:  فصل بسیار پیچیده‌ای پیش روی ما است. دفاع از عنوان قهرمانی سخت است. تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول خریدهای خوبی داشته‌اند و از  مدعیان خواهند بود. تلاش می‌کنیم  تا دومین قهرمانی پیاپی خود را کسب کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.