صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / خرید ساعت و موبایل از حساب مسافربرها
خرید ساعت و موبایل از حساب مسافربرها

خرید ساعت و موبایل از حساب مسافربرها

رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری سارقی که با عابر بانک مالباختگان برای خود ساعت و موبایل خریده بود، خبر داد.

عابر بانک

سرهنگ فرهاد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مدتی قبل شماری از رانندگان مسافربر به کلانتری گاندی مراجعه کرده و اعلام کردند که کارت عابر بانکشان به همراه رمز آن را برای حل مشکل یکی از مسافران به وی تحویل داده اند اما این فرد پس از ورود به بیمارستان دیگر باز نگشته و پس از دقایقی از کارتشان وجوه مختلفی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارق در دستور ماموران کلانتری قرار گرفت، ادامه داد: رانندگان این خودروها در تحقیقات بعدی اعلام کردند که این فرد تحت عنوان مسافر سوار برخودروی آنان شده و با باز کردن صحبت و درددل کردن گفته که گیر مبلغ اندکی برای ترخیص یکی از نزدیکانش از بیمارستان است و با همین بهانه عابربانک و رمزش را از آنان گرفته است.

حیدری با بیان اینکه افرادی که با مسافر گفت و گو کرده بودند توانسته بودند چهره اش را  به خاطر بسپارند، گفت: با راهنمایی رانندگان تصویری از چهره سارق تهیه و در اختیار مأموران قرار داده شد تا اینکه روز گذشته مأموران هنگام گشت زنی در مناطق احتمالی وقوع جرم، متوجه استمداد دو تن از شهروندان شدند که مدعی بودند سارق کارت عابر بانکشان را در پاساژ پایتخت مشاهده کرده و  اکنون سارق در پاساژ حضور دارد.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار دادند، گفت: این فرد به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و گفت که جلوی بیمارستانی به عنوان مسافر سوار خودروی اشخاص شده و از رانندگان خواسته تا جلوی بیمارستان دیگری وی را پیاده کنند و در طول مسیر به روش های مختلف رانندگان را اغفال و اعتماد آنان را جلب کرده و کارت عابربانک و رمزشان را گرفته تا مشکلش را حل کند.

وی با بیان اینکه سارق پس از اخذ عابر بانک و رمز آن از در دیگر بیمارستان خارج می شد، گفت: این فرد با کارت عابر بانک و رمز رانندگان، گوشی و ساعت برای خود خریده بود.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با اشاره به اینکه متهم از ۱۰ تن از رانندگان به همین شیوه سرقت و مبلغی حدود ۴۰ میلیون تومان سرقت کرده بود، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.