صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / آبرسانی با تانکر به دامداری‌های خوزستان در پی بحران آب
آبرسانی با تانکر به دامداری‌های خوزستان در پی بحران آب

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان خبر داد:

آبرسانی با تانکر به دامداری‌های خوزستان در پی بحران آب

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان گفت: با توجه به بحران آب در خوزستان، به دامداری‌های بیشتر شهرستان‌های خوزستان از طریق تانکر آبرسانی می‌شود.

دامداری

جواد ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلاتی که در بحث تامین آب مورد نیاز دامداران با توجه به شرایط خشکسالی خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر بحران آب در استان خوزستان مشکلات فراوانی برای دامدارن به وجود آورده است.

وی افزود: از یک طرف آب در برخی از مناطق شور است و برای دام‌ها قابل استفاده نیست. همچنین بحث کمبود آب مساله دیگری است که دامداران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تمهیداتی اندیشیده است تا بتوان از طریق یک بسیج عمومی و با همکاری اتحادیه دامداران خوزستان، به کمک تانکر به دامداران خوزستانی آبرسانی کند.

ابراهیمی ادامه داد: این کار چند روزی است که در حال انجام است و به دامداران خوزستان از طریق تانکر آبرسانی می‌شود.

وی گفت: خرمشهر، آّبادان، شادگان، دشت آزاداگان، رامهرمز، حمیدیه و اهواز شهرستان‌هایی هستند که در حال حاضر با بحران آب مواجه هستند و آب مورد نیاز دامداران این شهرستان‌ها از طریق تانکر تامین می‌شود.

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شمالی خوزستان مانند دزفول، اندیمشک، شوشتر، شوش و… کمتر با بحران آب مواجه هستند اما در شهرهایی که مشکل وجود دارد با تانکر آب خواهیم رساند.

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.