صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هیچ وقت تلخی شکست در فینال را فراموش نمی‌کنم
هیچ وقت تلخی شکست در فینال را فراموش نمی‌کنم

دالیچ

هیچ وقت تلخی شکست در فینال را فراموش نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی تلخی شکست در فینال جام جهانی را فراموش نکرده است.

دالیچ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد بسیار خوبی از  خود نشان داد. کروات‌ها با هدایت زلاتکو دالیچ برای نخستین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی راه پیدا کردند. با این حال در دیدار نهایی با نتیجه‌ چهار بر دو برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه تن به شکست داد تا از  بالا بردن جام باز ماند.

دالیچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی با وجود عملکرد بسیار خوبی که تیمش نشان داد هنوز هم از قهرمان نشدن ناراحت است و بر این باور است که تیم‌ ‌ملی  فرانسه با چاشنی شانس قهرمان شد.

او گفت‌: من بسیار ناراحت هستم و این ناراحتی برای همیشه در زندگی من خواهد بود. ظلم بود که تیم‌ ‌ملی کرواسی نتوانست جام را بالای سر ببرد و بر این باور هستم که عدالت اجرا نشد. تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی از  هر نظر شایسته قهرمانی و بالا بردن جام بود.

دالیچ در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: ما از  تیم‌ ‌ملی فرانسه بهتر ظاهر شدیم اما شانس با ما یار نبود و این فرانسه بود که با خوش شانسی به قهرمانی دست پیدا کرد. هیچ وقت تلخی شکست در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، من را رها نخواهد کرد. ما تا آستانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفتیم اما با بدشانسی این جام را از  دست دادیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.