صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / حریق در یک واحد صنعتی «خمین» دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت
حریق در یک واحد صنعتی «خمین» دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

حریق در یک واحد صنعتی «خمین» دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

آتش‌سوزی در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی خمین دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

آتش‌سوزی در خمین

«طهرانی» فرماندار خمین در این‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: حدود ساعت ۱۲٫۴۵ امروز اطلاع پیدا کردیم که یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی خمین دچار حریق شده است.

وی با بیان این‌که به محض اطلاع کلیه واحدهای آتش‌نشانی شهرستان و واحدهای آتش‌نشانی شهرک صنعتی و شهر خمین و قورچی باشی و روستاهایی که ماشین اطفای حریق داشتند به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام شد، اظهار کرد: از مدیریت بحران استان نیز جهت کمک درخواست شد.

طهرانی اظهار کرد: با توجه به سطح آتش و نوع آتش‌سوزی و این‌که این واحد صنعتی مواد شیمیایی از جمله بنزن و مواد آتش‌زا تولید می‌کرد نیاز بود که با استفاده از نیروهای فنی و خاص و ماشین‌هایی که توان اطفا از طریق فوم داشته باشند در راستای مهار حریق اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدام مهم انجام شده خنک کردن واحدهایی بود که خطر حریق در آن‌ها وجود داشت و خوشبختانه در ساعت ۱۵٫۴۵ اطفای حریق انجام و آتش مهار شد.

طهرانی در خصوص تعداد تلفات و مصدومان حادثه گفت: خوشبختانه حادثه در روز تعطیل رخ داده و کارگر زیادی در این واحد حضور نداشته اما متأسفانه دو کارگر در این حادثه دچار سوختگی شده و کشته شدند و یک مصدوم سرپایی نیز برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

به گفته وی علت حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس اعلام استانداری، سید«علی آقازاده» استاندار ضمن پیگیری، دستورات لازم را به مدیریت بحران استان و شهرستان صادر کرده است و همه عوامل و دستگاه های مربوطه در محل حضور دارند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، به‌منظور خاموش کردن آتش در شهرک صنعتی خمین از تمام ظرفیت شهرستان خمین، اراک و پتروشیمی شازند استفاده شده و همه در تلاش برای خاموش کردن این آتش هستند.

هم‌چنین به گفته غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی واحد صنعتی که دچار حریق شد شرکت «پویاصنعت» تولیدکننده حلال‌های شیمیایی است که به دلایل نامعلوم آتش گرفته است.

غیاثی یادآور شد: نیروهای آتش‌نشان و امدادی در محل حادثه در خمین حضور دارند و علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.