صفحه اصلی / استان ها / گلستان / جلوگیری از ۲۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی گلستان
جلوگیری از ۲۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی گلستان

جلوگیری از ۲۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی گلستان

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان گفت: سال گذشته از 219 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی در بدو امر جلوگیری و اجرای حکم صورت گرفت.

ساخت و ساز غیرمجاز

«حسن خسروی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که این میزان اجرای حکم در سطح ۱۷ هکتار از اراضی استان اجرا شده است، اظهار کرد: زمانی که تخلفی مانند دیوار کشی و فنس کشی غیر مجاز صورت می گیرد، با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، اقدام به جلوگیری از عملیات ساخت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ تعداد احکام قطعی صادره قضایی ۴۹ مورد به مساحت ۱۷ هزار متر مربع بوده که قلع و قمع اجرا شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۶۰ فقره طرح دعوا حفظ کاربری اعم از ساخت و ساز و دیوارکشی و … صورت گرفته است.

خسروی با اشاره به این‌که یک مورد از این طرح دعوا در خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان بوده است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها اجازه دادن خدمات را به ساخت و ساز غیر مجاز ندارند.

وی با اشاره به انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها، یادآور شد: گاهی اوقات به یک بنا که در دادگاه پرونده دارد، خدمات ارائه می‌شود. دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات حتماً باید از امور اراضی استان استعلام بگیرند و در صورت موافقت می‌توانند خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.