صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / مجرمین خطرناک و خشن از قاعده مجازات جایگزین حبس مستثنی هستند
مجرمین خطرناک و خشن از قاعده مجازات جایگزین حبس مستثنی هستند

پوریانی:

مجرمین خطرناک و خشن از قاعده مجازات جایگزین حبس مستثنی هستند

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: صدور آرای جایگزین باید برای متهمینی که واجد شرایط هستند اعمال شود و مجرمین خطرناک و خشن از این قاعده مستثنی هستند.

عباس پوریانی

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس پوریانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع قضایی شهید قدوسی با تاکید بر لزوم استفاده از نوآوری‌های قانون در بحث مجازات‌های جایگزین حبس، گفت: البته صدور آرای جایگزین باید برای متهمینی که واجد شرایط هستند اعمال شود و مجرمین خطرناک و خشن از این قاعده مستثنی هستند. 

پوریانی ادامه داد: استفاده از سامانه ثنا در جهت کاهش اطاله دادرسی و خدمات رسانی سریع به مراجعان، یکی دیگر از برنامه‌های قوه قضاییه است که حتما باید مورد پیگیری قرار بگیرد، چرا که ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح‌های بزرگ و مهم دستگاه قضایی است که بی تردید اجرای آن، نقش مهمی در تحقق عدالت الکترونیک داشته است. 

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات آقای پور عبدالله سرپرست سابق مجتمع قضایی شهید قدوسی اظهار کرد: مسئولیت این مجتمع از امروز به آقای رجب پوریانی سپرده شد و انتظار و توقع ما از شما همکاران اداری و قضایی، همیاری و مساعدت برای پیشبرد اهداف است.

در ادامه این مراسم رجب پوریانی، سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی بر قانون محوری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: باید با رویی گشاده مراجعان را به حضور بپذیریم چرا که در غیر این صورت دست واسطه‌ها به دستگاه قضایی باز می‌شود و افراد برای حل مشکلات خود به دنبال واسطه می‌گردند، در رسیدگی به پرونده‌ها مطابق مر قانون عمل می‌کنیم و به هیچ کس باج نمی‌دهیم. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.