صفحه اصلی / استان ها / ایلام / با بیل و کلنگ به جان جنگل ارغوان ایلام افتاده‌اند
با بیل و کلنگ به جان جنگل ارغوان ایلام افتاده‌اند

با بیل و کلنگ به جان جنگل ارغوان ایلام افتاده‌اند

فعال زیست‌محیطی و مشاور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: چرا باوجود تاکید فعالان زیست محیطی و استاندار بر حفظ ویژگی‌های طبیعی ارغوان و ضرورت تهیه پیوست زیست محیطی طرح توسعه منطقه، منابع طبیعی همچنان تعلل می‌کند؟

بلوط

حسین نعمتی‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چند ماهی از پروژه جنجالی ارغوان ایلام  می‌گذرد اما متاسفانه اداره کل منابع طبیعی ایلام بدون انجام مطالعات ارزیابی زیست محیطی و تهیه پیوست‌های مرتبط در فصل زادآوری حیات وحش با فعالیت عمرانی در این منطقه موافقت کرد که این اقدام عجیب متولی منابع طبیعی استان با واکنش فعالان محیط زیست مواجه شد.

وی تاکید کرد: فعالان محیط زیست ادله خود را با افکار عمومی و نهادهای مرتبط در میان گذاشتند و تیجه این رایزنی‌ها به برگزاری جلسه مشترک با استاندار، مدیران کل منابع طبیعی و محیط زیست و راه و شهرسازی منجر شد.

 نعمتی‌زاد با بیان اینکه تاکید استاندار به حفظ ویژگی های طبیعی منطقه و همچنین الزام به تهیه پیوست زیست محیطی طرح بود، گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استانداری اداره کل منابع طبیعی باید  تا تاریخ ۳۱ خرداد نسبت به انجام مطالعات مذکور اقدام می‌کرد که تاکنون در این زمینه تعلل کرده است، از طرفی پروژه بر اساس پیگیری مسولان امکان توقف نداشته لذا در این میان بازنده اصلی، طبیعت بکر ارغوان است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.