صفحه اصلی / استان ها / گلستان / زخمی شدن محیط‌بان رامیانی با شلیک شکارچی غیرمجاز
زخمی شدن محیط‌بان رامیانی با شلیک شکارچی غیرمجاز

زخمی شدن محیط‌بان رامیانی با شلیک شکارچی غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گنبد کاووس، رامیان و آزادشهر گفت: یک محیط‌بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچی غیر مجاز قرار گرفت و زخمی شد.

محیطبان

به گزارش کسب و کار نیوز،«غلامرضا کریمی» اظهار کرد: صبح دیروز در حد فاصل روستای شش آب و قورچای از توابع بالادست رامیان و حاشیه جنگل، محیط‌بان رامیانی یک شکارچی غیر مجاز، حدوداً ۵۰ ساله، قدبلند و با لباس قرمز را در حال شکار مشاهده می‌کنند.

وی افزود: محیط‌بان فوق به شکارچی غیر مجاز ایست داده که وی اعتنا نکرده و ابتدا اقدام به شلیک هوایی و سپس به سمت محیط‌بان شلیک می‌کند.

کریمی تصریح کرد: شکارچی غیرمجاز در مرحله بعد اقدام به درگیری و شلیک مستقیم به محیط‌بان می‌کند که محیط‌بان «اصغر بذرافشان»، از ناحیه دست مجروح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شکارچی غیرمجاز سپس کوله‌پشتی خود را رها کرده و فرار می‌کند که از وی دو عدد فشنگ ساچمه زنی و یک کوله پشتی پلاستیکی آبی رنگ با بند قهوه ای کشف می شود.

کریمی بیان کرد: اقدامات اولیه بر روی دست محیط‌بان زخمی توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر، مستقر در روستای شش آب انجام شده و سپس توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان آزادشهر منتقل می‌شود و حال فعلی وی مساعد بوده و مراحل درمانی انجام شده و به منزل شخصی خود منتقل شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گنبد، رامیان و آزادشهر گفت: وسایل کشف شده تحویل پلیس آگاهی برای سیر مراحل قانونی شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: کسانی که از شکارچی غیرمجاز متخلف با مشخصات فوق اطلاعی دارند می توانند به اداره حفاظت محیط‌زیست رامیان، آزادشهر و گنبد و یا به شماره تلفن ۳۳۳۸۵۷۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.