صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خطرناک‌ترین بازیکن فرانسه از دید مدافع بلژیک
خطرناک‌ترین بازیکن فرانسه از دید مدافع بلژیک

خطرناک‌ترین بازیکن فرانسه از دید مدافع بلژیک

توماس فرمائلن با اعلام این که شکست دادن فرانسه سخت‌تر از شکست دادن برزیل خواهد بود، عنوان کرد کیلیان ام باپه خطرناک‌ترین بازیکن تیم ملی فرانسه است.

کیلیان ام باپه

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از استاندارد، در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه، بلژیک باید به دیدار فرانسه برود. توماس فرمائلن، مدافع بلژیک پیش از این دیدار گفت: از نظر من کیلیان ام‌باپه خطرناک‌ترین بازیکن فرانسه است. او سرعت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در یک چشم بر هم زدن سرنوشت یک مسابقه را تغییر بدهد. با این حال بازیکنانی مثل انگولو کانته، اولیویه ژیرو و عثمان دمبله هم در تیم ملی فرانسه هستند که این بازیکنان نیز بازیکنان مهمی هستند و ویژگی‌های مهمی در فوتبال خود دارند. 

فرمائلن که تنها یک بازی از جام جهانی را از ابتدا بازی کرده است، در بازی برابر برزیل در نیمه دوم به زمین بازی آمد. این مدافع قبل از جام جهانی با مصدومیت روبه‌رو بود و توانست خودش را برای این رقابت‌ها آماده کند. 

او در پایان صحبت‌هایش گفت: الان که به این‌جا رسیدیم باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا به دیدار نهایی راه یابیم. اگر نتوانیم به این مهم دست یابیم، ناراحت کننده خواهد بود. فرانسه از تیم‌های خوب این دوره است و فکر می‌کنم شکست دادن این تیم سخت‌تر از شکست دادن برزیل است. آن‌ها همیشه تیمی مدعی هستند ولی ما انگیزه‌های زیادی داریم و دوست داریم به قهرمانی در جام جهانی دست یابیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.