صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / انور قرقاش: نقش امارات در یمن بد جلوه داده شده است!
انور قرقاش: نقش امارات در یمن بد جلوه داده شده است!

انور قرقاش: نقش امارات در یمن بد جلوه داده شده است!

وزیر مشاور امارات در امور خارجه اعلام کرد که نقش این کشور در یمن و مشارکت آن در ائتلاف عربی بد جلوه داده شده است.

انور قرقاش

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: هر جنگ و بحرانی دروغ بزرگ مربوط به خود را دارد و نقش امارات در یمن به طور ظالمانه، بد جلوه داده شده است، چراکه امارات “با شجاعت و شهامت”به مسؤولیت خود در قبال امنیت منطقه عمل کرده است. اخبار منتشر شده درباره نقش ما در جزیره سقطری یمن و زندان‌های مخفی دروغ و بهتانی بیش نیست.

وی مدعی شد: همکاری سیستم‌مند ما با ائتلاف عربی در پرونده “آزادسازی حدیده” و تاکیدمان بر حفاظت از جان غیر نظامیان و زیرساخت‌های امدادرسانی شکننده شاهد دیگری بر شیوه و سبک ما در یمن است. ما به طور کاملاً حرفه‌ای به وظیفه خود در مقابل “شبه نظامیانی” که جان مردم را ارزان می‌شمارند و پشت زنان و کودکان پنهان می‌شوند، عمل می‌کنیم.

این مقام اماراتی ادامه داد: منبع اخبار دروغین و اتهامات غلط علیه امارات یا از سوی دشمنانی است که شکست‌ها را یکی پس از دیگری متحمل می‌شوند و یا از سوی جریان‌های سیاسی است که هتل‌ها محل حضور آنها است.

پیشتر تنش‌هایی میان نیروهای وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن با امارات به وجود آمده بود. مسئولان دولت هادی به حضور در هتل‌ها به دور از فضای جنگ متهم هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.