صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / شرکت مدیریت صادرات در استان خوزستان تاسیس شود
شرکت مدیریت صادرات در استان خوزستان تاسیس شود

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان پیشنهاد داد:

شرکت مدیریت صادرات در استان خوزستان تاسیس شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: وجود شرکت مدیریت صادرات می‌تواند شرایط را مدیریت کند و به نوعی دغدغه‌ها و ریسک صادرکنندگان را به حداقل برساند.

صادرات ریلی

به گزارش کسب و کار نیوز، همچنین فرشید پورحاجت، رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن خوزستان، درخصوص دستور کار اول این جلسه که بررسی مشکلات اجرا ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال ۹۴ بود، اظهار کرد: با نحوه اجرای این قانون مشکل داریم. اگر شرایط و فرآیندی اجرایی شود نظر بخش خصوصی را نیز بپرسید. در اجرای این قانون چند نکته اهمیت دارد، یکی از این نکات رعایت تورم است و ضریب‌ها باید به گونه ای اعمال شوند که تورم کنترل شود.

وی افزود: همچنین به عوارض نوسازی باید ارزش معاملاتی تعلق گیرد. چیزی که در ماده ۴ قانون نوسازی عمران شهری به صراحت اعلام شده این است که ارزش کلی ملکی مبنای معاملات باشد نه ارزش معاملاتی و سازمان شهرداری می خواهد ارزش معاملاتی را اجرا کند.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: در سال ۹۴، ۱۳۴ محله در اهواز وجود داشت. امروز بر اساس اسناد مالیاتی این تعداد را به ۹۶ محله کاهش داده‌اند. در کمیسیون املاک و اتاق بازرگانی کشور معتقد بودند که این کار اشتباه است و باید تعداد بلوک‌ها افزایش می‌یافت تا به عدالت نزدیک‌تر باشیم.

پورحاجت بیان کرد: ارزش افزوده مسکن در سال ۹۶، ۱٫۲ درصد بود، در سال ۹۵ نیز این عدد منفی ۵ درصد بود. این نشان می‌دهد در مسکن با یک رکود مواجه هستیم. ارزش افزوده این صنعت پس از حمایت‌های مختلف دولت و تقویت نقدینگی به ۱٫۲ درصد رسیده است. چطور ممکن است صنعتی که در رکود است ارزش افزوده آن از ۱۰۰ به ۱۳۰ برسد؟ 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.