صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / سودجویان داخل کشور با نتانیاهو و ترامپ همسویی نکنند
سودجویان داخل کشور با نتانیاهو و ترامپ همسویی نکنند

استاندار آذربایجان شرقی:

سودجویان داخل کشور با نتانیاهو و ترامپ همسویی نکنند

استاندارآذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ذخایر استراتژیک کشور قابل توجه است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: نباید فرصت طلبان و سودجویان داخل کشور با نتانیاهو و ترامپ همسویی کرده و مردم را در تامین کالاهای اساسی و معیشت دچار مشکل کنند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، «مجید خدابخش» در جلسه تنظیم بازار استان با بیان این‌که هدف اتاق جنگ آمریکا در وزارت خزانه‌داری آن کشور با همراهی کشورهای اسرائیل، عربستان و سایر کشورهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران، تحقق نیافتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است، اظهار کرد: به لطف خدا و رهبری نظام، اتحاد و همت مردم قهرمان ایران، دشمنان به هدفشان نخواهند رسید و ما  در مقابل آن‌ها، باید هوشیار باشیم. 

وی افزود: هدف از اختصاص ارز به نرخ دولتی، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است. 

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همه کالاهای وارداتی باید رصد شده و نظارت بر حسن مصرف و پیشگیری از سوء مصرف و سودجویی انجام شود. 

خدابخش تصریح کرد: همه تشکل‌ها و اصناف مرتبط با تنظیم بازار باید در جلسات هفتگی شرکت کرده و بانک‌ها نیز با تمام توان برای بقای تولید و رونق آن همت کنند.  

وی ادامه داد: سازمان‌های نظارت و تعزیرات شبانه‌روز محتکران را رصد کرده و هر کجا تخلفی یافتند، بلافاصله به دادگستری اعلام و به تبع آن برخورد قضایی انجام شود. 

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ارسالی دولت، دبیرخانه ستاد تنظیم بازار از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صنعت و معدن و تجارت انتقال یافت، اعضای ستاد تنظیم بازار، اتاق بازرگانی، برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت و … هستند که به‌صورت هفتگی جلسه برگزار می‌کنند. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.