صفحه اصلی / استان ها / فارس / کسب رتبه‌ نخست استان فارس در دوره‌های تربیت مربی قرآن کشور
کسب رتبه‌ نخست استان فارس در دوره‌های تربیت مربی قرآن کشور

رئیس اداره قرآنی اوقاف فارس عنوان کرد:

کسب رتبه‌ نخست استان فارس در دوره‌های تربیت مربی قرآن کشور

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از کسب رتبه نخست این استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در کشور خبر داد.

جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اوقاف فارس، سیدامیرعباس جلالی، گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد ادارات کل اوقاف استان‌ها در سال گذشته استان فارس موفق شد که این رتبه را در بخش مذکور کسب کند. 

وی افزود: در سال گذشته ۴ دوره تربیت مربی قرآن با حضور ۳۳۴ نفر از بانوان در محل دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز برگزار شد . 

جلالی با یادآوری اینکه پیش از این، دوره‌های مذکور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شد، گفت: از سال گذشته بنا شد که هر استانی درون خود این دوره‌ها را برگزار کند . 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه این سازمان برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن است، گفت: امسال نیز این طرح را ادامه خواهیم داد . 

وی، زمان برگزاری نخستین کارگاه تخصصی تربیت مربی قرآن کریم را در استان فارس از مردادماه امسال اعلام کرد و گفت: بعد از آن باز هم در ماه‌های مختلف این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه تا سال گذشته این دوره‌ها تنها برای بانوان برگزار می‌شد، گفت:‌ امسال این کارگاه‌ها علاوه بر بانوان، برای آقایان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.