صفحه اصلی / استان ها / زنجان / مدیران مدارس، بستر را برای شاد زیستن دانش‌آموزان فراهم کنند
مدیران مدارس، بستر را برای شاد زیستن دانش‌آموزان فراهم کنند

مدیران مدارس، بستر را برای شاد زیستن دانش‌آموزان فراهم کنند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: اولیا در کنار مسائل آموزشی به مسائل پرورشی توجه کنند.

مدرسه

محمود عباسی در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به اهمیت مطالعه غیردرسی در ارتقای سطح دانش و مهارت دانش‌آموزان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و افزایش نظارت‌های کیفی بر فعالیت همه مدارس از جمله مدارس غیردولتی، کتابخانه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آتی تقویت خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به مسایل پرورشی در همه مدارس، ادامه داد: اولیا در کنار مسایل آموزشی به مسایل پرورشی دانش‌آموزان نیز حساس باشند؛ چرا که مسائل پرورشی بیش از مسائل آموزش علمی در تربیت کودکان تاثیر دارد.

وی افزود: نظم، انضباط، مدیریت و استمرار فعالیت‌ها و برنامه‌ها در ارتقای فعالیت‌های حوزه پرورشی مفید و مناسب است که باید مورد توجه قرار گیرد که البته در حال حاضر در استان حمایت مناسبی از برنامه‌های فرهنگی و پرورشی می‌شود.

عباسی با اشاره به شاداب‌سازی مدارس، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس بستر را برای شاد زیستن دانش‌آموزان فراهم کنند و نسبت به آموزش مهارت‌های زندگی به آینده‌سازان ایران اسلامی اهتمام ورزند. همچنین  استفاده از مشاوران توانمند، باانگیزه و متخصص در مدارس زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به همه مدارس غیردولتی توصیه می‌شود تا از مشاوران زبده و توانمند و آموزش‌دیده استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به اهمیت مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی دانش‌آموزان، یادآور شد: امیدواریم   مشارکت بیش از پیش مدارس در این مسابقات و ایجاد زمینه مناسب برای شرکت، شاهد حضور بیشر دانش‌آموزان در این   مسابقات باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.