صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / تعریف ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری در اهواز برای ارائه به شرکت‌های خارجی
تعریف ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری در اهواز برای ارائه به شرکت‌های خارجی

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز خبر داد:

تعریف ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری در اهواز برای ارائه به شرکت‌های خارجی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از تعریف ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری جهت ارائه به نمایندگان شرکت‌های خارجی به منظور سرمایه گذاری در شهر اهواز خبر داد.

سرمایه گذاری / صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر صفی‌خانی در اولین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه مدیریت شهری که امروز (۱۶ تیرماه) در اهواز برگزار شد، در خصوص حضور نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای مختلف در این همایش اظهار کرد: با هماهنگی شورای عالی استانها، نمایندگان شرکت‌های مختلف مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین و خراسان شمالی امروز در اهواز حضور دارند.

وی افزود: طی امروز و فردا میزبان نمایندگان شرکت‌های مختلف از کشورهای ایتالیا، چین،قرقیزستان، یونان، آلمان و قطر هستیم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز تصریح کرد: شرکت‌هایی که در این همایش حضور دارند می‌توانند در حوزه مترو و قطار شهری، راه آهن، شهربازی، پسماند، پارک آبی، شهر هوشمند و گردشگری فعالیت داشته داشته باشند و قرار است به صورت تعامل دوطرفه بسته‌های سرمایه گذاری تهیه شده به نمایندگان شرکت‌ها ارائه شود. با ارائه بسته‌های سرمایه گذاری، فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بررسی و پیوست اقتصادی آنها نیز تهیه می‌شود تا با ارائه این پروژه ها سرمایه‌گذاران جذب شوند.

صفی‌خانی ادامه داد: مهم‌ترین برد مدیریت شهری ارائه خدمت به شهروندان است و برد سرمایه‌گذاران باید سودی باشد که پیوست اقتصادی این پروژه‌ها برای آنها ایجاد می‌کند و باید بازگشت سرمایه مطلوبی داشته باشند بنابراین باید پروژه‌هایی که تعریف می‌شوند، متناسب با شرکت‌ها باشند.

وی با بیان این‌که ۲۲ فرصت سرمایه‌گذاری در این خصوص تعریف شده است، عنوان کرد: تله کابین، پارک شهربازی، مجتمع‌های اداری و تجاری و حوزه مدیریت پسماند برخی از فرصت‌های سرمایه گذاری تعریف شده جهت ارائه به نمایندگان شرکتهای خارجی به منظور جذب سرمایه گذاری در اهواز هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.