صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر طی امروز در اکثر شهرهای خوزستان

وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر طی امروز در اکثر شهرهای خوزستان

سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر طی امروز در اکثر شهرهای استان خبر داد گفت: پیش بینی می شود امروز در مناطق غربی شاهد وزش باد قابل ملاحظه باشیم و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی مورد انتظار است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایش دما طی هفته جاری اظهار کرد: امروز انتظار دمای ۵۰ درجه و بالاتر در اکثر شهرهای استان وحود دارد اما از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری به دلیل جنوبی شدن جریانات شاهد افزایش رطوبت و شرجی و کاهش جزئی دما به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق جنوبی استان خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: البته با توجه به افزایش رطوبت شاهد افزایش دمای احساسی خواهیم بود. همچنین از اوایل هفته آینده با تقویت مجدد الگوی تابستانی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان مورد انتظار است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود امروز در مناطق غربی شاهد وزش باد قابل ملاحظه باشیم و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی وجود دارد.

سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۵۳ و شادگان با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین ۳۳ و ۵۳ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.