صفحه اصلی / استان ها / گیلان / در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می‌کند
در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می‌کند

در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می‌کند

شهردار رشت با اشاره به اینکه رودخانه‌های رشت با پنج آلاینده مواجه هستند،گفت: در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می کند و اگر تصمیمی اساسی برای این مشکل گرفته نشود، رودخانه‌های رشت به طور کامل به فراموشی سپرده می‌شوند .

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مسعود نصرتی با حضور در چهل و هشتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر با اشاره به شرایط خاص پروژه تصفیه خانه سراوان اظهار کرد: پس از قرارداد اجرای پروژه تصفیه خانه، تشکیلات حوزه اجرا به ناچار در یک مقطع زمانی و به منظور بهره‌مندی از اسناد خزانه دولتی، اقدامات انجام شده پیرامون پروژه تصفیه خانه سراوان را تأیید کرد .

وی با قدردانی از حمایت و پیگیری‌های رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در اجرای پروژه تصفیه خانه سراوان، تصریح کرد: با توجه به تأمین اعتبار احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان از محل اسناد خزانه در صورت کم کاری در این حوزه ۷ میلیارد تومان تخصیص یافته از محل اسناد دولتی برای احداث تصفیه خانه را از شهرداری رشت بازپس می‌گیرند .

نصرتی با اشاره به اینکه پرونده پروژه تصفیه خانه در دیوان محاسبات مورد بررسی قرار دارد، گفت: از آنجایی که یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان توسط شهرداری رشت به پیمانکار تصفیه خانه شیرابه سراوان پرداخت شده، بنابراین عملکرد مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نباید منجر به برگشت اسناد به تهران شود .

شهردار رشت با اشاره به عبور فاضلاب در رودخانه های رشت، تصریح کرد: در حال حاضر رودخانه‌های رشت با پنج آلاینده مواجه هستند و در هر ثانیه ۶۶۰ لیتر فاضلاب در رودخانه‌های رشت عبور می‌کند و اگر تصمیمی اساسی برای این مشکل گرفته نشود، رودخانه‌های رشت به طور کامل به فراموشی سپرده می‌شوند.

 

 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.