صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی والیبال نشسته بانوان: باید عنوان هفتمی جهان را ارتقا دهیم
سرمربی والیبال نشسته بانوان: باید عنوان هفتمی جهان را ارتقا دهیم

سرمربی والیبال نشسته بانوان: باید عنوان هفتمی جهان را ارتقا دهیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان بعد از همگروهی ایران با چین، اسلووانی و ایتالیا در رقابت‌های جهانی هلند گفت: هر چند به سکو فکر نمی‌کنیم، اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در رقابتهای جهانی داشته باشیم و جایگاه هفتمی خود را در جهان ارتقاء ببخشیم.

رقابت های والیبال نشسته بانوان قهرمانی کشور

فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای شرکت در رقابتهای جهانی اظهار کرد: چون در این تیم بعد از المپیک ریو جوانگرایی شده و اکثر بازیکنان نخستین تجربه حضور در رقابتهای جهانی را دارند، پیش‌بینی این که چقدر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم کار سختی است. اما تلاشمان بر این است که بهترین بازی خود را به ویژه برابر چین که قهرمان جهان و پارالمپیک است، ارائه دهیم.

وی گفت: در رقابتهای جهانی هلند به کسب سکو فکر نمی‌کنیم، اما با انگیزه و روحیه بالایی که والیبالیست‌های جوان دارند به دنبال کسب بهترین نتیجه و ارتقاء جایگاه جهانی خود هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با بیان این که در جریان برگزاری رقابتهای جهانی هلند ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اعزامی به جاکارتا بسته خواهد شد، افزود: رقابت‌های جهانی هلند فرصت خوبی برای محک و ارزیابی بازیکنان جوان و باتجربه است تا بتوانیم ترکیب نهایی تیم اعزامی به جاکارتا را مشخص کنیم. بنابراین تلاش ما بر این است تا تیم بدون حاشیه و خوبی را عازم هلند کنیم تا حضور موفقی در رقابتهای جهانی داشته باشیم.

سلیمانی در ارزیابی از حریفان ایران در رقابتهای جهانی هلند خاطرنشان کرد: نسبت به چین که قهرمان جهان است شناخت کامل داریم، اما از اسلوونی و ایتالیا شناخت زیادی نداریم، اما امیدوار به شکست آنها هستیم و تصمیم داریم تحت هر شرایطی از گروه خود صعود کنیم و بهترین عملکرد را در اولین تجربه جهانی خود داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رقابت‌های جهانی دارید، گفت: در رقابتهای جهانی چون ۳ تیم برتر سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کنند، هدف ما در هلند تنها حضور موفق در این بازیهاست. ماموریت اصلی ما بازیهای پاراآسیایی جاکارتاست تا ضمن کسب سکو بتوانیم سهمیه ۲۰۲۰ توکیو را نیز به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.