صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه

200 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افتتاح شد.

مسکن روستایی

به گزارش کسب و کار نیوز، این واحدها که در زلزله سال گذشته تخریب شده بود، با همکاری بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی، احداث و امروز(۱۱ تیر)طی مراسمی نمادین در روستای مشکنار سرپل ذهاب تحویل شد.

دکتر زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: طبق تفاهم نامه ای که با بهزیستی منعقد شده، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته که در فاز اول احداث ۳۱۴ واحد آغاز و امروز شاهد افتتاح ۲۰۰ واحد آنها هستیم.

زهرایی افزود: مابقی واحدها نیز تا مرداد تکمیل و تحویل خواهند شد.

وی گفت: برای ساخت این واحدها که ۸۵ متر مساحت دارند، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی، پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته که با این منابع کار ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین برای تکمیل هر واحد ۱۷ تا  20 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی گفت: هم افزایی خوبی بین دستگاه ها(بنیاد مسکن، بهزیستی و بسیج سازندگی) برای ساخت این واحدها شکل گرفته است.

به گفته زهرایی واحدهایی که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای مددجویان بهزیستی احداث می شود، در ۱۶۰ روستای استان پراکنده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، رییس سازمان بهزیستی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در مراسم افتتاح این واحدها حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.