صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / رشد اقتصادی در گرو حمایت از بخش خصوصی در تعاملات بین‌المللی

رشد اقتصادی در گرو حمایت از بخش خصوصی در تعاملات بین‌المللی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در شرایط کنونی باید بدانیم در تعاملات بین‌المللی به چه نحو از فرصت بخش خصوصی در راستای رشد اقتصادی کشور و منطقه به صورت بهینه استفاده کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز،«محمدمهدی مروج الشریعه»، امروز(۱۱ تیر) در جلسه بررسی مسائل منطقه ویژه اقتصادی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، حمایت از بخش خصوصی، فرصتی کلیدی و طلایی است.

وی با بیان این‌که نهادهایی که در حوزه اقتصادی در مرزها فعالیت می‌کنند مکمل یکدیگر هستند و نمی‌توان هیچ یک را حذف کرد، افزود: نباید تصور کرد اگر یک نهاد اقتصادی در مرز رشد پیدا کرد موجب تنگ شدن دایره فعالیت دیگر نهادها خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز با تحریم مواجه بوده‌ایم و چگونگی رفتار در شرایط بحرانی را آموخته‌ایم.

مروج الشریعه افزود: در شرایط کنونی و شرارت‌های دشمن، باید هدفمندتر و با برنامه‌ریزی بیشتری در زمینه اقتصاد با محور مرز کار کنیم.

وی با بیان این‌که ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: راه‌های هم‌افزایی در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و مؤلفه‌های قانونی مشخص بوده و مسیر کار مشخص است.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: در شرایط کنونی باید بدانیم در تعاملات بین‌المللی به چه نحو از فرصت بخش خصوصی در راستای رشد اقتصادی کشور و منطقه به صورت بهینه استفاده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.