صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تأکید بر تمرکززدایی فعالیت‌های اتحادیه از مرکز استان ایلام

تأکید بر تمرکززدایی فعالیت‌های اتحادیه از مرکز استان ایلام

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام نیروسازی برای انقلاب یکی از مهمترین اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانست بر تمرکز زدایی فعالیت‌ها از مرکز استان تأکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «روح الله پارسی» در نشست فصلی مسئولین اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق استان ایلام اظهار کرد : محوری ترین رکن تشکیلات ما دانش آموز است که باید جهت تمامی برنامه ها به سمت دانش آموز باشد.

 وی تاکید کرد: رسالت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همان فرمایش امام راحلمان است که در خصوص انجمن های اسلامی دانش آموزان فرمودند:”وظیفه ی اصلی شما انجمن های اسلامی اول اسلامی بودن خود و بعد اسلامی کردن دیگران است”.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام با اشاره به اینکه تمرکز زدایی فعالیت‌ها از مرکز استان به شهرستانها یکی از برنامه های آتی اتحادیه استان است، اضافه کرد: سرمایه ی اصلی برای اجرای برنامه های اتحادیه ها در سطح استان همان نیروی انسانی یعنی نسل جوان دانش آموز است و استفاده از ظرفیت های ادارات و نهادها خصوصا اداره آموزش و پرورش بعنوان راه گشای فعالیت ها و برنامه های اتحادیه استان است و تعامل سازنده با حفظ استقلال و هویت اتحادیه می تواند به جریان سازی فعالیت ها کمک شایانی کند.

در این جلسه مسئولین و کادر اتحادیه استان و شهرستان ها گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود ارائه دادند و نظرات، انتقادها و پیشنهادهایی در زمینه ارتباط و تعامل با ادارات و ارگانهای مرتبط با اتحادیه در سطح کلان، مناسب سازی ابزارهای تربیتی و آموزشی و همچنین رفع موانع و مشکلات در اجرایی کردن برنامه های قرارگاهی و محوری اتحادیه موضوعاتی را مطرح کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.