صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه افتتاح می شود
۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه افتتاح می شود

۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده بهزیستی کرمانشاه افتتاح می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امید قادری با اشاره به اتمام ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده گفت: این واحدها، فردا (۱۱ تیر) با حضور مقامات کشوری و استانی طی مراسمی در  محل روستای “مشکنار” شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح می شود.

وی با اشاره به پیشرفت خوب ساخت مسکن مددجویان، اظهار کرد: عملیات احداث واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده پس از مداخلات مددکاری، آماده‌سازی و مشاوره خانوار جهت ساخت و صدور مجوز توسط بنیاد مسکن آغاز شد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تاکنون ۲۲۰۰ واحدمسکونی تخریبی مددجویان شناسایی شده که ۱۳۸۰ واحد آن تخریبی نوع یک و به شدت آسیب دیده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول به همت سازمان بهزیستی ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی بازسازی و تحویل شد و فردا(دوشنبه) نیز شاهد افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده دیگر خواهیم بود.

قادری عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان آبان امسال کار احداث واحدهای مسکونی مددجویان روستایی آسیب دیده زلزله به پایان می‌رسد و  کار بازسازی در شهرها نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول به اعتبار ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: در این راستا کمک بلاعوض سازمان بهزیستی ۱۰ میلیون تومان، تسهیلات بنیاد مسکن در روستاها ۳۰ میلیون تومان و در شهرها ۴۰ میلیون تومان است. همچنین کمک بلاعوض بنیاد مسکن پنج میلیون تومان تومان بوده و سازمان بسیج سازندگی هم به تناسب نیاز هر واحد از پنج تا ۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.