صفحه اصلی / استان ها / ایلام / طرح نوین مشاغل خانگی زودتر از سایر طرح‌ها به بازدهی خواهد رسید
طرح نوین مشاغل خانگی زودتر از سایر طرح‌ها به بازدهی خواهد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:

طرح نوین مشاغل خانگی زودتر از سایر طرح‌ها به بازدهی خواهد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: اگر برای اشتغال و کسب و کار چشممان به دولت باشد به نتیجه نخواهیم رسید و طرح‌هایی مانند طرح نوین مشاغل خانگی در اصلاح دیدگاه دولتی به شغل بسیار مؤثر خواهد بود.

مشاغل خانگی

به گزارش کسب و کار نیوز، «عباس بیرامی» در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با اشاره به تجربیات سایر کشورها در حوزه اشتغال‌زایی گفت: در کشورهای دیگر تجربیات خوبی در حوزه مشاغل خانگی وجود دارد و با توجه به مکانیزم‌های تعیین شده برای طرح نوین مشاغل خانگی، قطعاً این طرح زودتر از سایر طرح‌ها به نتیجه خواهد رسید.

بیرامی به وجود چهار و نیم میلیون فارغ‌التحصیل حوزه فناوری اطلاعات اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد ۱۷ درصد کل فارغ‌التحصیلان را شامل می‌شود که می‌تواند ظرفیت بسیار بزرگی در حوزه مشاغل خانگی باشد.

وی با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های استان در فاز نخست اجرای طرح نوین توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات قابل توجهی انجام داده و این نهاد در عرصه فناوری اطلاعات از دستگاه‌های پیشرو بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز توسعه پایدار را مبتنی بر فناوری اطلاعات خواند وگفت: در طرح نوین توسعه مشاغل خانگی علاوه‌بر اتصال به بازار سنتی، اتصال به بازار الکترونیکی نیز ایجاد می‌شود.

«سید غلامرضا حسینی» توسعه طرح نوین مشاغل خانگی را مستلزم ارتباط هر چه بهتر و بیشتر بین دستگاهی و همکاری و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: بررسی ظرفیت‌های هر شهرستان و حتی روستا به روستا برای اجرای هر چه بهتر طرح نوین توسعه مشاغل خانگی در دستور کار جهاد دانشگاهی ایلام قرار دارد.

وی ضمن تشریح سامانه طرح نوین مشاغل خانگی یادآور شد: طرح نوین مشاغل خانگی در راستای اقتصاد بی‌وزن است و در آن صفر تا صد تولید مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.