صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / شرایط به مراتب سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم
شرایط به مراتب سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم

استاندار کرمانشاه:

شرایط به مراتب سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم

استاندار کرمانشاه گفت: در طول این 40 سال پس از انقلاب شرایط به مراتب سخت‌تری از امروز داشته ایم که به سلامت از آنها عبور کرده ایم.

استاندار کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مشکلاتی که آمریکا طی این سالها برای کشور ما ایجاد کرده، اظهار کرد: با وجود همه این توطئه ها نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت رو به پیشرفت خود را ادامه داده است.

بازوند برجام را یک دستاورد خوب برای کشور دانست و افزود: رییس جمهور آمریکا-ترامپ- از همان ابتدا مخالف این تعهدنامه بین المللی بود و با خروج آمریکا از برجام همه فکر می کردند ایران نیز از برجام خارج می شود، اما تاکنون نظام به این جمع بندی رسیده که در برجام بماند.

وی به تحریم ها و فشارهای آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در کشور داریم، اما طی این سالهای پس از انقلاب شرایط به مراتب سخت تری را تجربه کرده و از آن عبور کرده ایم.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب را از آن خود می دانند و پایبند به آن هستند، گفت: اینکه دشمنان تبلیغ می کنند که سرمایه اجتماعی در کشور ما تضعیف شده درست نیست. مردم ما در صحنه های مختلف همچون انتخابات و اخیرا نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی نشان دادند که پشتیبان انقلاب هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این شرایط باید شیوه مدیریتی خود را تغییر دهیم، گفت: الگوی مدیریت جهادی شیوه خوبی برای مقابله با تحریم های کنونی است.

وی صرفه جویی را نیز از ضروریات امروز کشور برشمرد و گفت: مدیران باید بگونه ای اقدام کنند که امسال چند درصدی هزینه ها را کاهش دهیم.

بازوند بخش خصوصی را یک فرصت برای کشور دانست و گفت: باید تسهیل کننده فعالیت های بخش خصوصی باشیم و موانع را از جلوی پای بخش خصوصی برداریم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، گفت: دستگاه ها باید لیست پروژه های با درصد پیشرفت بالا که تا هفته دولت امکان افتتاح آنها وجود دارد را در دو حوزه عمرانی و اقتصادی اعلام کنند تا تخصیص بیشتری به این پروژه ها داداه شود.

بازوند افزود: مشکلات طرح های اقتصادی بخش خصوصی که در آستانه افتتاح هستند نیز باید احصاء و در جلسه ستاد تسهیل استان بررسی و رفع شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه توجه بیشتر دستگاه ها به تسهیلات اشتغال روستایی را خواستار شد و گفت: هر ماه یک فرماندار، یک دستگاه اجرایی و یک بانک که در خصوص جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عملکرد خوبی داشته معرفی خواهد شد، ضمن اینکه جذب تسهیلات اشتغال روستایی از شاخص های ارزیابی فرمانداران خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.