صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / عده‌ای با سخت‌گیری بی‌مورد مانع ایجاد اشتغال در کرمانشاه می‌شوند

استاندار:

عده‌ای با سخت‌گیری بی‌مورد مانع ایجاد اشتغال در کرمانشاه می‌شوند

استاندار کرمانشاه گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار می تواند اشتغال مناسبی برای استان به همراه داشته باشد، اما برخی با سخت گیری های بی مورد خود مانع از اجرای این طرح در استان می شوند.

استاندار کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با بیان اینکه همه وظیفه داریم در راستای اشتغالزایی نهایت تلاش خود را بکار گیریم، اظهار کرد: با توجه به رتبه بالای استان در بحث بیکاری انتظار است همه در زمینه ایجاد بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال تلاش کنیم، اما متاسفانه در برخی از موارد بازرسین اداره کار و بیمه تامین اجتماعی با سخت گیری های بیش از حد مانع از اشتغالزایی در استان می‌شوند، لذا از اداره کار و تامین اجتماعی استان می خواهیم با قاطعیت با این افراد برخورد کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خیلی جای تعجب دارد استانی با مشکل بیکاری مواجه باشد اما از آن طرف عده ای به لحاظ سخت گیری های بی مورد مانع ایجاد اشتغال شوند. دیگر این عملکرد اداره کار و تامین اجتماعی را قبول نخواهیم کرد.

بازوند در ادامه با بیان اینکه طرح مهارت آموزی در محیط کار طرح بسیار خوبی است که می تواند اشتغال مناسبی را برای استان ایجاد کند، گفت: از دستگاه های ذیربط به ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انتظار داریم طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را برای استان به صورت دقیق پیگیری کنند.

وی گفت: تا شنبه هفته آینده باید شاهد اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان باشیم و یک تغییر اساسی در اجرای آن برای استان رقم بخورد.

بازوند همچنین با انتقاد از عملکرد گذشته دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، افزود: این کارگروه موظف است کارها و برنامه های اشتغال استان را با جدیت بیشتری پیگیری کند.

وی گفت: از مجموعه ای که قرار است خودش متولی اشتغال در استان باشد انتظار تلاش و پیگیری بیشتری می رود که تمامی موانع برسرراه اشتغال را رفع کند.

وی همچنین از بانک کشاورزی و جهادکشاورزی استان خواست تلاش کنند تا هفته آینده روند پرداختی تسهیلات اشتغال فراگیر در استان با افزایش چشمگیری همراه باشد.

استاندار کرمانشاه از بانک توسعه تعاون نیز خواست تلاش بیشتری برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بکار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.