صفحه اصلی / استان ها / گیلان / دهکده سلامت و توریستی در دیلمان احداث می شود

دهکده سلامت و توریستی در دیلمان احداث می شود

​فرماندار سیاهکل، از احداث دهکده سلامت، تفریحی و توریستی «فراز» در روستای کوه پس دیلمان خبر داد و گفت: با افتتاح دهکده سلامت، تفریحی و توریستی فراز شاهد شکوفایی رونق صنعت گردشگری خواهیم بود.

دهکده سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا اسلامی در حاشیه دیدار با مردم روستای آسیابر دیلمان، بر لزوم پاسخگویی ادارات به مطالبات مردم و خدمت صادقانه تاکید کرد و گفت: دوران مدیریت ملوک الطوایفی به سر آمده و آن دست از مدیرانی که اقدامات آنها منطبق با سیاست های دولت و به سود مردم نیست باید جابجا شوند.

فرماندار شهرستان سیاهکل، با بیان اینکه جهت بهسازی محور پرتردد سیاهکل به دیلمان ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: با احداث سد خاکی ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان از بیش از یک میلیون مترمکعب آب بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول، با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه روستاییان می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی بهره‌مند شوند، گفت: در راستای سیاست‌های استاندار گیلان در حوزه طرح بوم گردی در دیلمان و آسیابر برای احداث مجتمع های گردشگری، اقامتی و توریستی تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

اسلامی، از احداث دهکده سلامت، تفریحی و توریستی «فراز» در روستای کوه پس دیلمان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار در روستای کوه پس دیلمان در سال ۹۳ آغاز شده بود، اما بنا به دلایلی ادامه پیدا نکرد لذا با حمایت های استاندار گیلان فعالیت این پروژه مجددا آغاز شده و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در دو فاز پیگیری می شود.

وی یادآور شد: پروژه «فراز» شامل ۵۲ واحد سوئیت، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، زمین گلف، فروشگاه رفاهی، درمانگاه است و ۱۴ هکتار باغ نهالکاری خواهد داشت.

فرماندار سیاهکل، از پایان کار فاز اول پروژه مذکور تا سال ۹۷ خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه که شامل ۴۲ واحد سوئیت است، در حال اقدام بوده و ان شاءالله سال ۹۸ به پایان می رسد.

اسلامی یادآور شد: در مجموع برای پروژه فوق الذکر بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

وی همچنین از حمایت های ویژه استاندار گیلان برای رونق گردشگری در دیلمان قدردانی کرد و متذکر شد: با افتتاح دهکده سلامت، تفریحی و توریستی فراز شاهد شکوفایی رونق صنعت گردشگری خواهیم بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما دست سرمایه‌گذاران را می بوسیم و برای آنها فرش قرمز پهن می کنیم لذا اگر کسی بخواهد چوب لای ‌چرخ سرمایه‌گذار بگذارد، با او برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.