صفحه اصلی / استان ها / البرز / مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۱۶۰ سکه طلا هدیه می‌گیرند
مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۱۶۰ سکه طلا هدیه می‌گیرند

مدال‌آوران مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۱۶۰ سکه طلا هدیه می‌گیرند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با تاکید بر ایجاد مشوق‌های لازم برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات جاکارتا افزود: کسانی که در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های انفرادی می‌شوند به ترتیب ۱۶۰ سکه، ۸۰ و ۶۰ سکه طلا هدیه می‌گیرند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمد جوادآذری جهرمی در نشست اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که امروز شنبه نهم تیر ماه در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد؛ اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا ورزشکاران نابینا بتوانند در مسابقات پارآسیایی جاکارتا بیشترین خروجی و مدال‌آوری را داشته باشند.

وی ادامه داد: درست است که در برخی رشته‌ها مثل دو و میدانی امکان مدال‌آوری زیاد است ولی باید روی سایر رشته‌ها نیز تمرکز شود چون در نهایت رده‌بندی این مسابقات بر مبنای کلیه مدال‌هایی که ورزشکاران کسب می‌کنند؛ صورت می‌گیرد.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون ورزش‌های نابینایان از لحاظ فنی و مالی مشکل خاصی ندارد و باید برای رفع مشکلات سخت‌افزاری از جمله کمبود سالن ورزشی و… تلاش شود.

وزیر ارتباطات توضیح داد: با مدیر عامل فرودگاه پیام رایزنی‌های لازم انجام می‌شود تا سالن‌های ورزشی این مجموعه را در اختیار فدراسیون قرار بدهد تا ورزشکاران برای تمرین دچار مشکل نشوند.

این مسئول ابراز کرد: جلسات آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا باید با قوت بیشتری برگزار شود تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد مشوق‌های لازم برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات جاکارتا افزود: کسانی که در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های انفرادی می‌شوند به ترتیب ۱۶۰ سکه، ۸۰ و ۶۰ سکه طلا هدیه می‌گیرند. مدال‌آوران رشته‌های تیمی نیز نصف مدال‌آوران رشته‌های انفرادی سکه طلا هدیه می‌گیرند.

آذری جهرمی با اشاره به مشکل عدم واگذاری زمین مناسب به فدراسیون ورزش‌های نابینایان جهت ساخت ورزشگاه اظهار کرد: طی دو هفته آینده جلسه‌ای با وزیر ورزش برگزار می‌شود و این موضوع بررسی خواهد شد.

وی گفت: پیگیر واگذاری زمین مناسب به این فدراسیون بوده‌ایم ولی به دلیل برخی اشکالات در نظام پیگیری این اتفاق هنوز نیفتاده و  امید است با تعامل به زودی شاهد واگذاری این زمین باشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.