صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / دولت زالوصفتان را شناسایی کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

دولت زالوصفتان را شناسایی کند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: دولت و رئیس جمهور لطفاً زالوصفتان را شناسایی کنند، چون آن‌ها اقتصاد کشور را متزلزل کرده اند.

 آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: جامعه ای که همه چیز دارد ولی دین نداشته باشد متزلزل و نابود است و دین اساس همه کارها در جامعه بوده و هر نقصی که در جامعه وجود دارد از کوتاهی در دین است.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان این‌که فراگیری علم بر همگان واجب است، تصریح کرد: هیچ دانش و علمی وجود ندارد که دانستنش بر همگان واجب باشد اما همگان باید علم دین را فرا بگیرند.

نعیم آبادی با اشاره به افتتاح فاز دو پالایشگاه ستاره خلیج فارس، خاطرنشان کرد: روز گذشته فاز دو پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس توسط رئیس جمهور افتتاح شد و باعث افتخار است که روزانه ۱۲ میلیون لیتر تولید می شود و فاز دوم آن تا آخر سال افتتاح می شود و به ۳۶ میلیون لیتر در روز می رسد.

وی اظهار کرد: دولت و رئیس جمهور لطفا زالو صفتان را شناسایی کنند چرا که آنها اقتصاد کشور را متزلزل کرده اند.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: دولت مردان لطفاً بگوئید مسئول گرانی مسکن، زمین و طلا چه کسانی هستند اگر شما نمی‌شناسید پاسخ دهید چرا نمی‌شناسید؟ و اگر می‌شناسید چرا با آنها برخورد نمی کنید؟

نعیم‌آبادی با بیان این‌که اگر مردم به اندازه نیازشان بخرند دیگر جامعه دچار مشکلات اقتصادی و گرانی نمی شود، خاطرنشان کرد: مردم باید به اندازه نیاز بخرند و از تولید ملی حمایت کنند مانند گاندی که لباس کشورهای بیگانه را نپوشید تا زمانی که تولید ملی خودشان رونق گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.