صفحه اصلی / استان ها / گیلان / ضرورت ارائه تسهیلات برای حضور بخش خصوصی در نوار ساحلی
ضرورت ارائه تسهیلات برای حضور بخش خصوصی در نوار ساحلی

معاون استاندار گیلان تاکید کرد:

ضرورت ارائه تسهیلات برای حضور بخش خصوصی در نوار ساحلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: ارائه تسهیلات در نوار ساحلی جهت شرکت بخش خصوصی لازم و ضروری است.

 علی اصغر جمشید نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اصغر جمشید نژاد صبح امروز (پنجشنبه) در دومین همایش ملی پیشگیری از حوادث غرق شدگی گیلان که سالن همایش‌های دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه اقدامات ما در این زمینه‌ها می‌تواند آمار تلفات را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات، ‌سه عامل جاده، خودرو و عامل انسانی به عنوان عوامل اصلی تعریف می‌شوند، خاطرنشان کرد: در رابطه با جاده ها که فعالیت های قابل قبول و مناسبی انجام می شود و همچنین در رابطه با ایمنی خودروها نیز خیلی از عوامل در حال انجام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه عامل انسانی تنها موردی که جهت آموزش در اختیار ما است، تصریح کرد: اگر عامل انسانی قوانین و مقررات را رعایت کند و نسبت به رانندگی آگاهی کامل را داشته باشد، شاهد کاهش چشمگیر آمار تلفات تصادفات رانندگی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه پیشگیری به عنوان یک عامل مهم باید مورد توجه باشد، ادامه داد: با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و لغو سفرهای خارجی باید انتظار بیشتری برای استقبال از مسافران در گیلان داشته باشیم.
جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: قبل از اینکه مسافران وارد استان گیلان شوند باید اطلاعات کافی را جهت افزایش سطح آگاهی در اختیارشان قرار دهیم.
وی با تاکید بر لزوم ارائه تسهیلات در نوار ساحلی جهت شرکت بخش خصوصی، گفت: این تنها راه برای ما و یک فرصت استثنایی برای افرادی که می خواهند در این بخش شرکت کننده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه گردشگری یکی از محورهای توسعه استان است، اظهار کرد: این استعداد یکی از مزیت‌های استان گیلان است و می‌توانیم برنامه های فرهنگی، هنری، بهداشتی و عمومی را اجرا کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.