صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برنامه روز چهاردهم جام جهانی/ آلمان به دنبال قطعی کردن صعود
برنامه روز چهاردهم جام جهانی/ آلمان به دنبال قطعی کردن صعود

برنامه روز چهاردهم جام جهانی/ آلمان به دنبال قطعی کردن صعود

روز چهاردهم جام جهانی جام جهانی روسیه چهارشنبه با برگزاری ۴ مسابقه به پایان خواهد رسید.

دیدار تیم های فوتبال آلمان و مکزیک

به گزارش کسب و کار نیوز در روز چهاردهم جام جهانی روسیه ۴ مسابقه برگزار خواهد شد که در آن تیم‌های آلمان و برزیل می‌توانند جایگاه خودشان را در جدول رده‌بندی تعیین کنند.

ساعت ۱۸:۳۰

کره جنوبی – آلمان، ورزشگاه کازان

مکزیک – سوئد، ورزشگاه اکاترینبورگ

آلمان تیم ۳ امتیازی گروه برای این که بتواند صعودش را به مرحله بعدی جام جهانی قطعی کند رقابت سختی با سوئد خواهد داشت. آلمانی‌ها باید بتوانند کره جنوبی را شکست دهند تا خیال‌شان بابت صعود راحت شود.

بازی مکزیک و سوئد یکی دیگر از دیدارهای این گروه است. جدال تیم ۶ امتیازی مکزیک و ۳ امتیازی سوئد برای تعیین سرنوشت این گروه از اهمیت زیادی برخوردار است.

ساعت ۲۲:۳۰

صربستان – برزیل، ورزشگاه اسپارتاک

سوئیس – کاستاریکا، ورزشگاه نیژنی

صربستان و برزیل با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم خواهند رفت. برزیل ۴ امتیازی باید برابر صربستان ۳ امتیازی قرار بگیرد. این در حالی است که گفته می‌شود داگلاس کاستا به دلیل مصدومیت آماده همراهی برزیل در جام جهانی نیست و به خانه باز خواهد گشت.

در دیگر دیدار این گروه، سوئیس ۴ امتیازی با پیروزی برابر کاستاریکای از پیش حذف شده می‌تواند صعودش را به جمع ۱۶ تیم اول جام قطعی کند.

گرانیت ژاکا و شکیری که در بازی با صربستان خوشحالی سیاسی انجام دادند، محروم نشدند و فیفا برای این بازیکن تنها جریمه مادی در نظر گرفت تا این دو بازیکن مشکلی برای همراهی تیمشان در بازی سوم نداشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.