صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جهانبخش: یکدلی تیم ملی از کادر فنی نشات می‌گیرد/ نگاه‌ها نسبت به فوتبال ایران مثبت شده است

در مراسم استقبال از تیم ملی؛

جهانبخش: یکدلی تیم ملی از کادر فنی نشات می‌گیرد/ نگاه‌ها نسبت به فوتبال ایران مثبت شده است

بازیکن تیم ملی می‌گوید عملکرد این تیم در جام جهانی طوری بود که نگاه‌ها نسبت به فوتبال ایران مثبت شده است.

علیرضا جهانبخش

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا جهانبخش پس از ورود به ایران درباره تاریخی‌ترین نتیجه تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: فکر می‌کنم عملکرد فوق‌العاده خوبی نسبت به اردوهایی که پشت سر گذاشتیم و بازی‌ تدارکاتی که برای‌مان تدارک دیده شده بود اما لغو شد، داشتیم. فکر می‌کنم مردم راضی بودند. از روز اول هدف ما این بود که مردم راضی باشند. فکر می‌کنم عملکرد ما بود که مردم رابه فرودگاه کشاند.

او افزود: ما به خاطر عدم صعود به مرحله حذفی جام جهانی راضی نبودیم. ما نسبت به عملکردی که داشتیم باید پرتغال را شکست می‌دادیم. عجیب بود که پرتغال در بازی آخر استرس بسیار زیادی داشت. دلیلش هم این بود که آن‌ها می‌دانستند که ما همچنان شانس داریم و می‌توانیم از آن استفاده کنیم. فکر می‌کنم حق‌مان بود که به دور بعد صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد با این حال خوشحالیم که مردم خوشحال هستند.

بازیکن تیم ملی درباره آینده کی‌روش در تیم ملی فوتبال بیان کرد: بزرگ‌ترین تورنمنتی که برای فوتبال وجود دارد جام جهانی است، بعد از آن جام ملت‌ها برای مردم اهمیت دارد. ما پس از چندین سال می‌توانیم در این رقابت‌ها اتفاق خوبی را رقم بزنیم. تا الان روند خوبی داشتیم و این یکدل شدن بازیکنان از کادر فنی می‌آید. همه بازیکنان از کار با او راضی هستند. البته همه چیز به فدراسیون بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرد.

جهانبخش درباره نگاه‌هایی که پس از موفقیت تیم ملی به ایران به وجود آمد گفت: در این مدت مشخص بود که نگاه مثبتی نسبت به ایران وجود دارد و دنیا را شوکه کرده‌ایم پس نیاز به توضیح نیست. طنزهایی بیرون آمده بود اما نه بازیکنان و نه کادر فنی به آن اهمیتی ندادند و در زمین نشان دادیم که ایران چقدر کیفیت دارد. با یکسری جوان و چند بازیکن باتجربه کاری کردیم که فوتبال دنیا ایران را بیشتر بشناسد. ما نماینده خوبی برای مردممان بودیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.