صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / فرصت استثنایی بهرمندی از ظرفیت‌های معاونت منابع انسانی قوه قضاییه
فرصت استثنایی بهرمندی از ظرفیت‌های معاونت منابع انسانی قوه قضاییه

رئیس سازمان تعزیرات عنوان کرد

فرصت استثنایی بهرمندی از ظرفیت‌های معاونت منابع انسانی قوه قضاییه

عاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، تقارن انعقاد تفاهم نامه با هفته قوه قضاییه را مبارک دانست و آنرا فرصت مغتنم برای سازمان تعزیرات و معاونت منابع انسانی بیان کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، جمال انصاری با اشاره به مشابهت بسیار زیاد میان کار سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا، اظهار داشت: با وصف اینکه سازمان در زیر مجموعه وزیر محترم دادگستری است و قوه قضاییه خط مشی کلیه دادگستری‌ها را ترسیم می‌کند، به همین دلیل، حجم قابل توجهی از امور کاری ما در سطح کشوری با دستگاه قضا گره خورده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ قاضی دادگستری در کل کشور در موارد متعددی از جمله پرونده‌های قاچاق و تصمیمات تبدیلی با ما همکاری می‌کنند. این همکاری و ارتباط ضابطه‌ای _ قانونی و تکلیفی _اختیاری ایجاب می‌کرد که ما بتوانیم ظرفیت‌های ارتباطی خود را در حوزه آموزش هم ارتقاء دهیم.
رئیس سازمان تعزیرات عنوان کرد: قوه قضاییه توانمندی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف خصوصاً در معاونت منابع انسانی دارد و در کارهای علمی و پژوهشی توفیقات زیادی داشته است.
وی در ادامه گفت: بر این اساس، سازمان به جهت اشتراکات بین این دو نهاد علاقمند توسعه ارتباط تشکیلاتی بود و تصمیم گرفت در جهت ارتقاء دانش همکاران اداری و شعبه‌ای خود تفاهم‌نامه‌ای داشته باشیم.
 انصاری افزود: شاه بیت این تفاهم، ظرفیت‌های قوه قضاییه در معاونت منابع انسانی در حوزه ارتقاء نیروی انسانی می‌باشد که مهم‌ترین داشته یک سازمان است و زمینه‌ساز ارتقاء امور آموزشی و کلیت سازمان خواهد بود.
رئیس سازمان تعزیرات با بیان اینکه در گذشته، ارتباطات ما در حوزه آموزش ضابطه‌مند نبوده اما وجود داشته، گفت: این تفاهم نامه بر آن است که این رابطه را منسجم و مدیریت کند و این فرصت برای ما فرصت استثنایی است که می‌توان از این ظرفیت در سطح کشوری استفاده کرد و این قابلیت وجود دارد که به استحکام تصمیمات مرتبط با دستگاه قضا و حتی تصمیمات مستقل ما کمک ‌کند.
وی در ادامه گفت: این تفاهم‌نامه سرآغاز سرفصل خوبی برای ماست و می‌تواند پیکره انسانی ما را با قوه قضاییه تعمیق دهد و موجب شود داشته‌های حداقلی ما از داشته‌های حداکثری قوه قضاییه بهرمند شود و فکر می‌کنم هرچه جلوتر برویم بهتر می‌توانیم تشکیلات ارتباطی خودمان را در زمینه اقداماتی که در سیاست‌های حکمی و اجرایی با هم گره خورده است را تقویت نماییم.
انصاری در پایان سخنان خود ضمن تشکر از دیدگاه معطوف و خوب معاونت منابع انسانی آن را فرصت مغتنمی شمرد و اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از این فرصت مغتنم بهرمند شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.