صفحه اصلی / استان ها / البرز / علت واقعی لغزش خودروها در جاده چالوس مشخص نیست
علت واقعی لغزش خودروها در جاده چالوس مشخص نیست

علت واقعی لغزش خودروها در جاده چالوس مشخص نیست

مدیرکل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با قطعیت نمی‌توان در مورد علت لغزندگی برخی نقاط در محور کرج – چالوس نظر داد.

سرخوردن خودروها در جاده چالوس

عباس صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: علت‌یابی برای لغزش خودروها در برخی از نقاط جاده چالوس کار ساده‌ای نیست.

وی ادامه داد: به عنوان یک کارشناس نه به طور قطع می‌توانم بگویم علت لغزش خودروها در این محور ریختن گازوئیل است و نه جنس آسفالت؛ چون بدون شک در این امر عوامل دیگری نیز دخیل هستند.

وی ابراز کرد: بدون شک سرعت راننده، نوع خودرو، شرایط جوی در زمان وقوع حوادث و بسیاری عوامل دیگر را باید در بررسی این جریان لحاظ کرد.

وی افزود: وظیفه اداره‌کل راهداری ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان است و این مساله صرفا به جاده چالوس محدود نیست.

این مسئول توضیح داد: به هر حال  معاونت راهداری وظیفه دارد فارغ از هر دلیلی برای لغزش خودروها نسبت به ایمن سازی  نقاط حادثه‌خیز و مدیریت سرعت در محور کرج – چالوس اقدام کند.

صفری  اضافه‌کرد: هنوز هیچ گزارشی مستندی از پلیس راه مبنی بر این‌که در نقاطی از محور کرج – چالوس لغزندگی وجود دارد به دست ما نرسیده است.

وی اظهار کرد: باید گزارش مستندی در خصوص تعداد تصادفات، نقاطی که بیشترین تصادفات را داشته و فراوانی خودروهایی که درگیر لغزندگی شده‌اند، شرایط جوی در زمان وقوع حوادث و سایر جزئیات از طریق پلیس راه ارسال شود تا بتوان به طور کارشناسی در این مورد تصمیم گرفت.

مدیرکل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بدون شک در بررسی این مساله استناد به چند نمونه فایل تصویری کافی نیست و باید با دقت جزئیات بررسی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.